ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ՄԱՏՈՒՑՄԱՆ ՈՐՈՇ ՄԵԹՈԴՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ

Authors

  • Սաթենիկ ՍԱՐՈՅԱՆ Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/FLHE/2016.20.1-2.230

Keywords:

Բառապաշարի ուսուցում, բառապաշարի ստուգում /թեստավորում/, բառարանային սահմանումներ, խմբային աշխատանք, նոր ձեռք բերված բառապաշար, վերլուծելու կարողություն, լեզվական հմտություն

Abstract

Սույն հոդվածում քննության են առնվում բառապաշարի ուսուցման նպատակով լսարանում կիրառվող մեթոդներն ու դրանց արդյունավետությունը: Լինելով լեզվի կարևորագույն մասերից մեկը՝ բառապաշարը հանդես է գալիս որպես հաղորդակցման ապահովմանն ուղղված անհրաժեշտ նախապայման: Ուսանողակենտրոն լսարան ապահովելու և ուսանողներին խթանելու նպատակով անհրաժեշտ է կիրառել ինչպես նորագույն, այնպես էլ ավանդական մոտեցումներ, որոնք համադրելով՝ դասախոսը կարող է բարձրացնել դասավանդման արդյունավետությունը և բավարարել ուսանողների պահանջները:

Downloads

Published

2022-03-04

Issue

Section

Մեթոդիկա