Աղբյուրների օգտագործումը պատմության դասին որպես սովորողների պատմական և քննադատական մտածողության զարգացման միջոց (գործողության հետազոտություն)
Keywords:
պատմության դասավանդում, պատմության ուսումնառություն, պատմական մտածողություն, պատմական մտածողության հմտություններ, քննադատական մտածողությունAbstract
Հոդվածն ուսումնասիրում է պատմության դասին առաջնային և երկրորդային աղբյուրների կիրառման ազդեցությունը սովորողների պատմական և քննադատական մտածողության զարգացման վրա։ Հեղինակը մեկնարկում է այն հետազոտական վարկածից, որ հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են և ձևավորվում են տարատեսակ աղբյուրների հետ աշխատելիս, նպաստում են ինչպես պատմական մտածողության, այնպես էլ տեղեկույթի քննադատական վերլուծության, մեկնաբանության, գնահատման և դրանց հիման վրա որոշումների կայացման հմտությունների զարգացմանը։ Առաջ քաշած վարկածը փորձարկվել է հեղինակի կողմից Երևանի դպրոցներից մեկում՝ գործողության հետազոտության (action research) ընթացքում։ Հետազոտության արդյունքները փաստում են ընտրված մեթոդի դրական ազդեցությունը սովորողների վերոնշյալ մտածական հմտությունների զարգացման վրա, բայց նաև՝ դրա կիրառման ընթացքում առկա որոշակի բարդություններն ու սահմանափակումները։
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Lilit Minasyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 4.0 International License.