ԼԵԶՎԻ ԳՈՐԾԱՌԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅԱՆ ՀԱՅԵՑԱԿԵՏԵՐԸ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v20i1-2.8934

Keywords:

լեզու, գործառույթ, գիտական դասակարգում

Abstract

Լեզվի ուսումնասիրության առավել հիմնարար մոտեցումներից մեկը նրա գործառույթների դասակարգումն է։ Գիտական դասակարգումը մեծ նշանակություն ունի թե՛ տեսականորեն, թե՛ գործնականորեն։ Այն կազմակերպում է առարկաների և մեզ շրջապատող երևույթների գործընթացը, հնարավորություն է տալիս ներքին օրինաչափությունները հայտնաբերելու, որոնք սահմանում են հետազոտվող առարկաների զարգացումներն ու փոփոխությունները։

References

Անտուան դը Սենտ Էքզյուպերի (2017)- Մարդկանց երկիրը, Էդիթ պրինտ, Երևան, 184 էջ

Բալյան Ա.Ա (1983)- Մանկավարժական հոգեբանության հարցեր, Երևան: Լույս, 456 էջ

Ապրեսյան Մ. Հ., (2010)- «Մասնագիտական (իրավաբանական) լեզվի և գործառական ոճի հարաբերակցությունը» Եր, 54 էջ

Էդոյան Հ․, (2001) Հետգրություն, Երևան, 396 էջ

Ջահուկյան Գ.Բ. Խլղաթյան Ֆ.Հ. (2007)-Հայոց լեզվի ոճաբանություն, Երևան, 140 էջ

Marty A., (2010)-Untersuchungen Zur Grundlegung Der Allgemeinen Grammatik Und Sprachphilosophie, Volume 1, Halle, 796 p/

Агамбен Дж., (2007) - Искусство, бездеятельность. Социологическое обозрение. N 7-8, 6 с.

Арутюнова К Д. (1973) Стратегия и тактика речевого поведения // Прагматические аспекты изучения предложения и текста. Киев, 184 с.

Колшанский Г. В. (1962) -О функции языка, М., 75-79 с.

Якобсон Р. О., (1965) - О разработке целевой модели языка в европейской лингвистике в период между двумя войнами, (Новое в лингвистике, )М., вып-4) с. 372-377

Downloads

Published

2022-12-31

Issue

Section

Articles