ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ԲՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՖԱԿՈՒԼՏԵՏՆԵՐՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v20i1-2.8935

Keywords:

միջազգային փորձ, առարկայական գիտելիքներ, մասնագիտական բառապաշար

Abstract

Սույն հոդվածում դիտարկվում են բնագիտական ֆակուլտետներում (տվյալ դեպքում մաթեմատիկական ուղղվածություն ունեցող) մասնագիտական բառապաշարի ուսուցմանը  և յուրացմանն առնչվող մի շարք գործոններ՝ ինչպես բուն լեզվական, այնպես էլ հոգեբանական տեսանկյունից։ Առանձնահատուկ կարևորություն է տրվում օտար լեզվի դասագրքերում զետեղված մասնագիտական ուղղվածություն ունեցող նյութերի ընտրությանը, որոնք պետք է ընդգրկեն տվյալ ոլորտում առավել հաճախ հանդիպող, ինչպես նաև նշված բնագավառում էական նշանակություն ունեցող տերմիններ և արտահայտություններ, նպատակ ունենալով բարձրագույն  ուսումնական հաստատություններում օտար լեզվի դասավանդումը կազմակերպել այնպես, որ սովորողներից յուրաքանչյուրն իր ուսումնասիրության շրջանակներում արդեն իսկ կարողանա որոշ չափով տիրապետել իրեն հետաքրքրող ոլորտին առնչվող մասնագիտական բառապաշարի գոնե նվազագույնին և այդ հենքի վրա հետագայում հնարավորություն ունենա ինքնուրույն  զարգացնելու իր լեզվական հմտությունները։

References

D.Gablasova (2015), “Learning Technical Words through L1 and L2: Completeness and Accuracy of Word Meanings”, English for Specific Purposes, 39 62-74.

Michael J.Bosse’, Kwaki Adu-Gyamfi, & Meredith R.Cheetham (2015), “Assessing the Mathematical Translations: Synthesizing the Literature and Novel Findings”, International Electronic Journal of Mathematics Education, vol. 6, No.3, 113-11․

․ Arnó-Macià, E., & Mancho-Barés, G. (2015), The role of content and language in content and language integrated learning (CLIL) at university: Challenges and implications for ESP. English for Specific Purposes, 37, 63-73.

Bekteshi, E. (2017), The 'Four Cs' - Collaboration, Communication, Critical Thinking and Creativity at the Faculty of Arts (FLUP), University of Porto, Porto, Portugal. Journal of International Social Study, 10(50), 56-62.

Elvi, E. (2017), Developing task based approach teaching materials as alternative to face challenges and opportunities in multidimensional English language teaching in changing EFL context. Proceedings of the Fifth International Seminar on English Language and Teaching, 5, 43-48.

Huckin, T. and Coady, J. (1999), Incidental Vocabulary Acquisition in a Second Language. Studies in Second Language Acquisition, 21, 181-193.

Downloads

Published

2022-12-31

Issue

Section

Articles