ԳՈՐԾԱՐԱՐ ՆԱՄԱԿԱԳՐՈՒԹՅԱՆ ԼԵԶՎԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v20i1-2.8957

Keywords:

լեզվական առանձնահատկություններ, գործարար նամակագրություն, գործնական փաստաթղթեր, իրավական փաստաթղթեր, անձնական նամակներ, պաշտոնական նամակներ, պայմանագրեր

Abstract

Սույն հոդվածի նպատակն է ուսումնասիրել և վերլուծել գործարար նամակագրության լեզվական առանձնահատկությունները լեզվաոճական, տերմինաբանական և քերականական տեսանկյուններից:

Կյանքի ու գործունեության յուրաքանչյուր բնագավառին բնորոշ են որոշակի լեզվական առանձնահատկություններ, որով այն կարող է աչքի ընկնել և միևնույն ժամանակ տարբերվել մյուսներից:

Ներկայումս գործարարությունը իր ուրույն տեղն է զբաղեցնում հասարակական կյանքում և հատկանշական է, որ ոլորտի ներկայացուցիչներն իրենց գործունեությունն իրականացնում են հատուկ գործիքակազմի կիրառման շնորհիվ՝ ներառելով որոշակի մասնագիտական հմտություններ, ինչպես նաև գործարար բառապաշար:

Այժմյան նորագույն տեխնոլոգիաներով հարուստ դարաշրջանում գրավոր հաղորդակցությունը դարձել է գործարար հաղորդակցման հիմնական միջոց։

Առանցքային է նշել, որ ճշգրիտ կառուցվածք և գրագետ բովանդակություն ունեցող ցանկացած բնույթի փաստաթուղթ հանդիսանում է գործարար հաղորդակցման կարևորագույն բաղկացուցիչներից մեկը։

References

Barnes G. (1994), English Communication Skills for Professionals. Lincolnwood, USA: National Textbook Co.

Baron N. (1998), Letters by phone or speech by other means: The linguistics of e-mail, Language and Communication 18, 133-170.

Bond A. (2005), 300+successful Business Letters for all occasions, Barron's Educational Series Inc., 2nd edition.

Burtness P., Hulbert J., (1985), Effective Business Communication. 8th Revision.

Donna S. (2000), Teach Business English, Cambridge: Cambridge University Press.

Geffner A. (2007), .How to write Better Business Letters., Barron's Educational Series; 3rd edition.

Huseman R., Lahiff J., Penrose J. (1988), Business Communication (strategies and skills), Subsequent Edition (The Dryden Press series in management).

Krizan A. C.; Harcourt J. (1999), Business Communication, 4th edition, Cincinnati, Ohio: South-Western College Publishing.

Sandler C., Keefe J. (2004), 1001 Letters for All Occasions: the best models for every business and personal need, Avon, Mass. : Adams Media.

Seglin J., Coleman E. (2002), The AMA Handbook of Business Letters, third edition: 582 - 585, New York: American Management Association.

Waldvogel J. (2007), Greetings and closings in workplace e-mail, Journal of Computer-Mediated Communication, 12(2), article 6.

***

http://lettersample.net/contracts/contract-to-sell/

https://corporate.findlaw.com/contracts.html

https://www.otcmarkets.com/

https://contracts.onecle.com/

https://isampleletter.com.cutestat.com/

Downloads

Published

2022-12-31

Issue

Section

Articles