Peculiarities of the Relationship between Higher Education and Poverty in the RA

Authors

  • Karine Harutyunyan Brusov State University

DOI:

https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2022.13.2.003

Keywords:

higher education, poverty, social justice, gross enrollment ratio, tuition fee

Abstract

This article presents the results of the study on the interrelation between higher education and poverty and their peculiarities in Armenia. The analysis of the data on the student body in the higher education institutions clearly shows that the number of students from different social strata of the population is very different, in particular, the number of students from poor families is much smaller than from wealthy ones. Moreover, the analysis shows that in recent years there has been a decrease in the proportion of not only fee- paying students but also students who pay no fees, which is a very worrying trend. Moreover, the comparison of tuition fees with the poverty line in Armenia makes it clear that almost half of the households cannot afford to have a student on a paid basis, as the average tuition fee is more than their monthly consumption expenditure. Thus, higher education in Armenia is essentially unaffordable for poor families, which is a result of the lack of a state policy aimed at ensuring social justice and equal access to higher education.

Author Biography

Karine Harutyunyan, Brusov State University

PhD in Physics and Mathematics, Associate Professor, Rector of Brusov State University

References

«ՀՀ սոցիալական վիճակը 2017 թ.-ին և դինամիկ շարքեր (2013 - 2017)» վիճակագրական ժողովածու, 2․ ՀՀ վիճակագրական կոմիտե, 2018, Եր.,

«ՀՀ սոցիալական վիճակը 2018 թ.-ին և դինամիկ շարքեր (2014 - 2018)» վիճակագրական ժողովածու, ՀՀ վիճակագրական կոմիտե, 2019, Եր.,

«ՀՀ սոցիալական վիճակը 2020 թ.-ին և դինամիկ շարքեր (2016 - 2020)» վիճակագրական ժողովածու, ՀՀ վիճակագրական կոմիտե, 2021, Եր.,

The World Bank data,

«Հայաստանի սոցիալական պատկերը և աղքատությունը, 2019. ըստ 2018 թ.-ի տնային տնտեսությունների կենսապայմանների ամբողջացված հետազոտության արդյունքների» վիճակագրական-վերլուծական զեկույց, ՀՀ վիճակագրական կոմիտե, Եր., 2019 թ.,

«Հայաստանի սոցիալական պատկերը և աղքատությունը, 2018. ըստ 2017 թ. տնային տնտեսությունների կենսապայմանների ամբողջացված հետազոտության արդյունքների» վիճակագրական-վերլուծական զեկույց, ՀՀ վիճակագրական կոմիտե, Եր., 2018,

Կ. Հարությունյան, ՀՀ բարձրագույն կրթական համակարգի սոցիալական ուղղվածությունը, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի Բանբեր, «Տնտեսագետ» հրատարակչություն, h. 4 (56), Եր., 2019թ.,

«ՀՀ սոցիալական վիճակը 2016 թ.-ին և դինամիկ շարքեր (2012 - 2016)» վիճակագրական ժողովածու, ՀՀ ազգային վիճակագրական ծառայություն, Եր., 2017,

Կ. Հարությունյան, ՀՀ բարձրագույն կրթական համակարգի սոցիալական ուղղվածությունը, Հայաստանի պետական տնտեսագիտական համալսարանի Բանբեր, «Տնտեսագետ» հրատարակչություն, h. 4 (56), Եր., 2019թ.,

«ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների՝ ըստ մասնագիտությունների պետության կողմից ուսանողական նպաստների ձևով ուսման վարձի լրիվ փոխհատուցմամբ (անվճար) և ուսման վարձի մասնակի զեղչի կիրառման իրավունքով (վճարովի), առկա ուսուցմամբ բակալավրի ու անընդհատ և ինտեգրացված կրթական ծրագրերով ընդունելության տեղերը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 01.04.2021 թ. N465-Ն և 20.04.2017 թ. N 434-Ն որոշումներ։

«ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների 2021/2022 ուսումնական տարվա` պետության կողմից ուսանողական նպաստների ձևով ուսման վարձի լրիվ փոխհատուցմամբ (անվճար), առկա ուսուցմամբ, մագիստրոսի կրթական ծրագրով ընդունելության տեղերը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 15.04.2021թ. N543-Ն և 15.04.2016 թ. N405-Ն որոշումներ:

«ՀՀ բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների և գիտական կազմակերպությունների 2021-2022 ուսումնական տարվա ասպիրանտուրա ընդունելության տեղերը և դրանց բաշխումը հաստատելու մասին» ՀՀ կառավարության 20.05.2021թ. N799-Ն

OECD (2021), Education at a Glance 2021: OECD Indicators, OECD Publishing, Paris,

«Հայաստանը թվերով 2021» վիճակագրական գրքույկ, ՀՀ վիճակագրական կոմիտե, Եր., 2021,

«ՀՀ 2020 թվականի պետական բյուջեի մասին» ՀՀ օրենքը, էջ 29, https://www.gov.am/files/docs/3929.pdf

«ՀՀ 2021 թվականի պետական բյուջեի մասին» ՀՀ օրենքը, էջ 110, https://www.gov.am/files/docs/4337.pdf

«Հայաստանը թվերով 2021» վիճակագրական գրքույկ, ՀՀ վիճակագրական կոմիտե, Եր., 2021,

European Education and Culture Executive Agency, Eurydice, Krémó, A.,National student fee and support systems in European higher education: 2020/21,

«Հայաստանի սոցիալական պատկերը և աղքատությունը. ըստ 2019թ.-ի տնային տնտեսությունների կենսապայմանների ամբողջացված հետազոտության արդյունքների» վիճակագրական - վերլուծական զեկույց, ՀՀ վիճակագրական կոմիտե, Եր, 2020թ.

Published

2022-10-17

How to Cite

Harutyunyan, K. (2022). Peculiarities of the Relationship between Higher Education and Poverty in the RA. Bulletin of Yerevan University G: Economics, 13(2 (38), 3–18. https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2022.13.2.003

Issue

Section

Management