Նախընտրական քարոզչության իրավական կարգավորման հիմնախնդիրները Հայաստանի Հանրապետությունում
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:C/2022.sp1.142Keywords:
նախընտրական քարոզչություն, ընտրություներ, ընտրական իրավունք, քարոզչական պաստառ, քաղաքական գովազդ, ընտրությունների լուսաբանում, վարչական վարույթ, նախընտրական քարոզչության հավասար պայմաններ, քարոզչությունը համացանցում, քարոզչությունը ԶԼՄ-ներով, քարոզչության սահմանափակումAbstract
Նախընտրական քարոզչությունը ընտրարշավի կարևոր բաղադրիչներից է և հաճախ կանխորոշում է ընտրությունների ելքը: Հոդվածում քննարկվել են «ՀՀ ընտրական օրենսգիրք» սահմանադրական օրենքի՝ նախընտրական քարոզչությանը վերաբերող կարգավորումները, որի շրջանակներում հատկապես շեշտվել են առկա խնդիրները, բացերը և արվել են մի շարք առաջարկություններ դրանց վերացման ուղղությամբ: Առանձին ուշադրություն է դարձվել Ընտրական օրենսգրքի՝ նախընտրական քարոզչությանը նվիրված գլխում կատարված վերջին փոփոխություններին և լրացումներին, մասնավորապես նախընտրական քարոզչության, քաղաքական գովազդի սահմանումներին, համացանցում նախընտրական քարոզչության իրավական կարգավորմանը, ընտրությունների շրջանում կազմակերպությունների կողմից բարեգործության սահմանափակումներին, նախընտրական քարոզչության իրավունք չունեցող նոր սուբյեկտներին և այլն:
References
Տե՛ս https://www.arlis.am/DocumentView.aspx?DocID=153886
https://www.arlis.am/DocumentView.aspx?DocID=153062
Правовое регулирование предвыборной агитации в сети Интернет, Шапова А. А., Куликова С. А., Изв. Сарат. ун-та. Нов. сер. Сер. Экономика. Управление. Право. 2016. Т. 16, вып. 4, https://cyberleninka.ru/article/n/pravovoe-regulirovanie-predvybornoy-agitatsii-v-seti-internet
INTERNET AND ELECTORAL CAMPAIGNS. Study on the use of internet in electoral campaigns. https://rm.coe.int/use-of-internet-in-electoral-campaigns-/16807c0e24
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Բանբեր Երևանի համալսարանի
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.