Ուսումնասիրելով ուսանողների ներգրավվածության ազդեցությունը սուբյեկտիվ բարեկեցության վրա հայաստանյան բարձրագույն կրթության համատեքստում. լայնահատույթային հետազոտության արդյունքներ

Authors

  • Ժեյու Սոնգ Երևանի պետական համալսարան
  • Անի Գրիգորյան Երևանի պետական համալսարան
  • Նարինե Խաչատրյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2024.15.1.057

Keywords:

Ակադեմիական ներգրավվածություն, սոցիալական ներգրավվածություն, բարեկեցություն, երիտասարդություն, ուսումնառություն

Abstract

Հոդվածում ուսումնասիրվում են ուսանողների՝ ակադեմիական և սոցիալական ներգրավվածության ու սուբյեկտիվ բարեկեցության փոխկապվածությունները։ Հարցման արդյունքնում մասնակիցները տրամադրել են տեղեկատվություն սոցիալ-ժողովրդագրական որոշակի գործոնների վերաբերյալ և լրացրել ուսանողների ներգրավվածությունն ու սուբյեկտիվ բարեկեցությունը չափող հարցարաններ։ Ցույց է տրվել, որ և ակադեմիական, և' սոցիալական բարեկեցությունը դրականորեն են փոխկապված բարեկեցության հետ, ըստ որի, այն ուսանողները, որոնք ակտիվորեն ներառված են իրենց ակադեմիական և սոցիալական կյանքում, բարեկեցության ավելի բարձր մակարդակ ունեն։ Ստացվում է, որ համալսարաններում պետք է ոչ միայն ուշադրություն դարձնել ուսանողների ակադեմիական առաջընթացին, այլև խթանել ուսանողների ակադեմիական և սոցիալական ներգրավվածությունը՝ դրանով իսկ նպաստելով նրանց հոգեբանական բարեկեցությանը։ Ուսումնասիրությամբ ցույց է տրվել նաև, որ վճարովի կրթական համակարգում սովորելը, ինչը ենթադրում է ուսման վարձավճարի պարտավորութուններ և կրթական ծախսեր,  նույնպես ազդեցություն կարող է ունենալ ուսանողների բարեկեցության վրա։

Author Biographies

Ժեյու Սոնգ, Երևանի պետական համալսարան

ԵՊՀ անձի հոգեբանության ամբիոնի ասպիրանտ

Անի Գրիգորյան, Երևանի պետական համալսարան

ԵՊՀ «Անձ և սոցիալական միջավայր» գ/հ լաբորատորիա, Հոգեբանության գիտահետազոտական կենտրոնի գիտաշխատող

Նարինե Խաչատրյան, Երևանի պետական համալսարան

հոգեբանական գիտությունների թեկնածու, դոցենտ, ԵՊՀ անձի հոգեբանության ամբիոնի վարիչ

References

Lipson, S. K., & Eisenberg, D. (2018). Mental health and academic attitudes and expectations in university populations: Results from the healthy minds study. Journal of Mental Health, 27(3), 205–213. https://doi.org/10.1080/09638237.2017.1417567

Ramón-Arbués, E., Gea-Caballero, V., Granada-López, J. M., Juárez-Vela, R., Pellicer-García, B., & Antón-Solanas, I. (2020). The Prevalence of Depression, Anxiety and Stress and Their Associated Factors in College Students. International journal of environmental research and public health, 17(19), 7001. https://doi.org/10.3390/ijerph17197001

Baik, C., Larcombe, W., & Brooker, A. (2019). How universities can enhance student mental wellbeing: The student perspective. Higher Education Research & Development, 38(4), 674–687. https://doi.org/10.1080/07294360.2019.1576596

Fredricks, J. A., Blumenfeld, P. C., & Paris, A. H. (2004). School engagement: Potential of the concept, state of the evidence. Review of Educational Research, 74(1), 59–109. https://doi.org/10.3102/00346543074001059

Yin, X., Huang, Y., Zhang, X., Chen, Y., Wang, M., & Qian, H. (2022). Influencing Factors and Improvement Path of Academic Engagement among College Students in the Context of Epidemic Prevention and Control. International journal of environmental research and public health, 19(19), 12939. https://doi.org/10.3390/ijerph191912939

Kuh, G. D. (1995). The Other Curriculum: Out-of-Class Experiences Associated with Student Learning and Personal Development. The Journal of Higher Education, 66(2), 123–155. https://doi.org/10.2307/2943909

Finn, J. D., & Zimmer, K. S. (2012). Student engagement: What is it? Why does it matter? In S. L. Christenson, A. L. Reschly, & C. Wylie (Eds.), Handbook of research on student engagement. New York: Springer

Gong, Z., Jiao, X., Zhang, M., Qu, Q., & Sun, B. (2022). Effects of personal growth initiative on occupational engagement of college students in the uncertain social context: A cross-lagged model and a moderated mediation model. Frontiers in psychology, 13, 988737. https://doi.org/10.3389/fpsyg.2022.988737

Pascarella, E. T., & Terenzini, P. T. (2005). How college afects students: A third decade of research. San Francisco: Jossey-Bass. https://campusclimate.ucop.edu/_common/files/pdf-climate/Distance_learning_article-Pascarella_Terenzini.pdf

Appleton, J. J., Christenson, S. L., & Furlong, M. J. (2008). Student Engagement with School: Critical Conceptual and Methodological Issues of the Construct. Psychology in the Schools, 45, 369-386. http://dx.doi.org/10.1002/pits.20303

Sá, M. J. (2023). Student Academic and Social Engagement in the Life of the Academy—A Lever for Retention and Persistence in Higher Education. Educ.Sci.2023,13,269. https:// doi.org/10.3390/educsci13030269

Marmara, J., Zarate, D., Vassallo, J., Patten, R., & Stavropoulos, V. (2022). Warwick Edinburgh Mental Well-Being Scale (WEMWBS): measurement invariance across genders and item response theory examination. BMC psychology, 10(1), 31. https://doi.org/10.1186/s40359-022-00720-z

Zhoc, K. C. H., Webster, B. J., King, R. B. et al. (2019). Higher Education Student Engagement Scale (HESES): Development and Psychometric Evidence. Res High Educ 60, 219–244. https://doi.org/10.1007/s11162-018-9510-6

Sá, M. J. (2023). Student Academic and Social Engagement in the Life of the Academy—A Lever for Retention and Persistence in Higher Education. Educ.Sci.2023,13,269. https:// doi.org/10.3390/educsci13030269

Vargas-Madriz, L. F., & Konishi, C. (2021). The Relationship Between Social Support and Student Academic Involvement: The Mediating Role of School Belonging. Canadian journal of school psychology, 36(4), 290–303. https://doi.org/10.1177/08295735211034713

Yin, X., Huang, Y., Zhang, X., Chen, Y., Wang, M., & Qian, H. (2022). Influencing Factors and Improvement Path of Academic Engagement among College Students in the Context of Epidemic Prevention and Control. International journal of environmental research and public health, 19(19), 12939. https://doi.org/10.3390/ijerph191912939

Downloads

Published

2023-04-05

How to Cite

Սոնգ Ժ., Գրիգորյան Ա., & Խաչատրյան Ն. (2023). Ուսումնասիրելով ուսանողների ներգրավվածության ազդեցությունը սուբյեկտիվ բարեկեցության վրա հայաստանյան բարձրագույն կրթության համատեքստում. լայնահատույթային հետազոտության արդյունքներ. Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն, 15(1 (43), 57–64. https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2024.15.1.057

Issue

Section

PSYCHOLOGY

Most read articles by the same author(s)