Վիրտուալությունը որպես գոյութենականության անդրանցական միջավայր
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2016.7.2.028Keywords:
վիրտուալ իրականություն, անդրանցականություն, գոյութենականություն, սինգուլյար կետ, կոլեկտիվ խաղ, ներկայացուցչություն, սիմուլյացիա, անորոշությունAbstract
Մարդու մշտական ձգտումը անսահմանության և ինքնիրացման այլընտրական տարբեր դաշտերի փնտրտուքը կարևորեցին վիրտուալ իրականության հիմնահարցը: Կիբերտարածությունը դարձավ մի անդրանցական միջավայր, ուր մենք կարողացանք տեղափոխել մեր կոլեկտիվ խաղը: Վիրտուալ իրականության՝ որպես կեցության «եզրի» հագեցվածությունը սինգուլյար կետերով պայմանավորեց այնպիսի հատկություն, ինչպիսին է անորոշությունը, որը դրսևորվեց մեր թե՛ անհատական, թե՛ սոցիալական կեցության մակարդակներում: Կարող ենք ասել, որ վիրտուալ իրականությունը դարձավ սոցիալական փորձի նոր միջավայր, որը նպաստեց աշխարհի խորքային սոցիոմշակույթի վերակառուցմանը:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2021 Bulletin of Yerevan University
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.