«ՀԱՅԱՍՏԱՆ» ԵՎ «ՌՈՒՍԱՍՏԱՆ» ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ԸՆԿԱԼՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԱԲՆԱԿ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԱԲՆԱԿ ՀԱՅԵՐԻ ՇՐՋԱՆՈՒՄ

Authors

  • Էլինա Ասրիյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2018.9.2.059

Keywords:

տարածքային բրենդ, իմիջ, հեղինակություն, զուգորդություն, ընկալում, հույզեր

Abstract

 

Downloads

Published

2018-07-03

How to Cite

Ասրիյան Է. (2018). «ՀԱՅԱՍՏԱՆ» ԵՎ «ՌՈՒՍԱՍՏԱՆ» ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ԸՆԿԱԼՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԱԲՆԱԿ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԱԲՆԱԿ ՀԱՅԵՐԻ ՇՐՋԱՆՈՒՄ. Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն, 9(2 (26), 59–69. https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2018.9.2.059

Issue

Section

Articles