«ՀԱՅԱՍՏԱՆ» ԵՎ «ՌՈՒՍԱՍՏԱՆ» ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ԸՆԿԱԼՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԱԲՆԱԿ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԱԲՆԱԿ ՀԱՅԵՐԻ ՇՐՋԱՆՈՒՄ
DOI:
https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2018.9.2.059Keywords:
տարածքային բրենդ, իմիջ, հեղինակություն, զուգորդություն, ընկալում, հույզերAbstract
Downloads
Published
2018-07-03
How to Cite
Ասրիյան Է. (2018). «ՀԱՅԱՍՏԱՆ» ԵՎ «ՌՈՒՍԱՍՏԱՆ» ՏԱՐԱԾՔԱՅԻՆ ԲՐԵՆԴՆԵՐԻ ԸՆԿԱԼՈՒՄԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԱԲՆԱԿ ԵՎ ՌՈՒՍԱՍՏԱՆԱԲՆԱԿ ՀԱՅԵՐԻ ՇՐՋԱՆՈՒՄ. Բանբեր Երևանի համալսարանի. Փիլիսոփայություն, Հոգեբանություն, 9(2 (26), 59–69. https://doi.org/10.46991/BYSU:E/2018.9.2.059
Issue
Section
Articles
License
Copyright (c) 2021 Bulletin of Yerevan University
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.