«ԻՐԱՆԱԿԱՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

  • Նունիկ Դարբինյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/jos.2023.24.2.289

Keywords:

Իրանական մշակույթի պատմություն, մեթոդաբանություն, դասավանդում, ստեղծագործական գործունեություն, հետազոտություն

Abstract

«Իրանական մշակույթի պատմություն» առարկայի դասավանդումը ԵՊՀ իրանագիտության ամբիոնի առարկայացանկում ընդգրկվել է վերջին տարիների ընթացքում։ Դասընթացն իրանագիտության ամբիոնի դասացանկում ներառելը պայմանավորված է ուսանողների՝ թեմայի նկատմամբ մեծ հետաքրքրվածությամբ և դրա արդիականությամբ։ Առարկայի շրջանակներում ներկայացվում է իրանական մշակույթի պատմությունը՝ սկսած առաջին քաղաքակրթություններից մինչև ներկա ժամանակաշրջանը։

Դասընթացը ամուր հիմք է հանդիսանում ուսանողների համար՝ հետագայում իրանական գրականությունն ու արվեստը, ինչպես նաև քաղաքական ու դիվանագիտական առանձնահատկությունները ավելի լավ ըմբռնելու համար։

Առարկայի դասավանդման մեթոդաբանությունը մշակված է իրանագիտության ամբիոնի դասախոսի կողմից և հիմնված է առկա, արդի հետազոտությունների վրա։

Սույն հոդվածում քննության է առվում դասախոսի կողմից մշակված ուսուցման մեթոդաբանությունը, որը կիրառվում է ԵՊՀ -ում արդեն հինգ տարի։

Բանալի բառեր։ Իրանական մշակույթի պատմություն, մեթոդաբանություն, դասավանդում, ստեղծագործական գործունեություն, հետազոտություն

References

Bates, A.W., Teaching in a Digital Age, BCcampus, British Columbia, 2019

Dema, O., and Moeller, A., Teaching culture in the 21st-century language classroom, Faculty Publications: Department of Teaching, Learning and Teacher Education, 2012

Hellebrandt, J., Multimedia and foreign language teacher: A humanistic perspective. University Press of America, Maryland, 1996

Herron, C., Cole, S., Corrie, C., & Dubreil, S., The effectiveness of a video-based curriculum in teaching culture, The Modern Language Journal, 83(4), 1999

Lee, L., Promoting intercultural exchanges with blogs and podcasting: A study of Spanish-American telecollaboration. Computer Assisted Language Learning, 2009

Maor, D. & Roberts, P., Does the TPACK framework help to design a more engaging learning environment? In Proceedings of World Conference on Educational Multimedia, Hypermedia and Telecommunications, Chesapeake, VA: AACE, 2011

Michio, K., Future of Education, ISTE 2016, https://edtechmagazine.com/k12/article/2016/06/iste-2016-michio-kaku-says-education-needs-revolution, last seen: 22.10.2023

Spalding, D., How to teach adults: Plan your class, teach your students, change the world, Jossey-Bass, Hoboken, 2014

Դասավանդման, Ուսումնառության և գնահատման մեթոդներ, «ՀՖԿՍՊԻ» հիմնադրամ որակի ապահովման բաժին

Downloads

Published

2024-06-03

How to Cite

Դարբինյան Ն. (2024). «ԻՐԱՆԱԿԱՆ ՄՇԱԿՈՒՅԹԻ ՊԱՏՄՈՒԹՅՈՒՆ» ԱՌԱՐԿԱՅԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԲԱՆԱԿԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. Արևելագիտության հարցեր, 24(2), 289–299. https://doi.org/10.46991/jos.2023.24.2.289