ԳՆԱՃԻ ԶՍՊՄԱՆ ՕՐԵՆՍԴՐԱ-ԻՐԱՎԱԿԱՆ ԵՎ ԻՆՍՏԻՏՈՒՑԻՈՆԱԼ ՀԻՄՔԵՐԸ ՀԱՅԱՍՏԱՆԻ ՀԱՆՐԱՊԵՏՈՒԹՅՈՒՆՈՒՄ

Authors

  • Tatul Manaseryan Yerevan State University

Keywords:

գնաճ, ապրանքային շուկաներ, օրենսդրական կարգավորում, տնտեսական մրցակցություն, առաջին անհրաժեշտության ապրանքներ

Abstract

Այս առումով էական է, որ օրենսդրորեն ընդլայնվեն Տնտեսական մրցակցության պաշտպանության պետական հանձնաժողովի իրավասությունները՝ բարձր կենտրոնացվածություն ունեցող ապրանքային շուկաներում գների անհիմն բարձրացման դեպքերում ձեռնարկելու ավելի կտրուկ միջոցներ, մասնավորապես, ուսումնասիրի հացահատիկի և ալյուրի շուկաներում գնագոյացումը և խնդիրների առկայության դեպքում ներկայացնել համապատասխան առաջարկություններ

Published

2020-11-25