ԱՊՐԱՆՔԱՅԻՆ ՆՇԱՆՆԵՐԻ ՕԳՏԱԳՈՐԾՄԱՄԲ ՇՓՈԹՈՒԹՅԱՆ ԱՌԱՋԱՑՈՒՄԸ ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ԻՐԱՎՈՒՆՔՈՒՄ

Authors

  • Տիգրան Մարկոսյան Երևանի պետական համալսարան
  • Քրիստինե Ալեքսանյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/SL/2021.91.095

Keywords:

ապրանքային նշան, ծագման գործառույթ, շփոթության առաջացում, անբարեխիղճ մրցակցություն, մրցակցային իրավունք

Abstract

Հոդվածը նվիրված է ապրանքային նշանների օգտագործմամբ շփոթության առաջացման՝ որպես անբարեխիղճ մրցակցության առանձին դրսևորման հիմնախնդիրների ուսումնասիրությանը և վերլուծությանը։ Հոդվածում ներկայացվում են ապրանքային նշանների կատարած գործառույթները՝ որպես ելակետային գործառույթ առանձնացնելով ծագման գործառույթը և դրանով պայմանավորելով ապրանքային նշանների պաշտպանության անհրաժեշտությունն ու ծավալը։

Տեսական աղբյուրների, օրենսդրության, հայրենական և արտասահմանյան դատական պրակտիկայի հիման վրա աշխատանում բացահայտվում և վերլուծվում են ապրանքային նշանների օգտագործմամբ շփոթության առաջացման պայմանները մրցակցային իրավունքում, ինչպես նաև քննարկվող հարցի համատեքստում ներկայացվում են ապրանքային նշանների իրավական պահպանության առանձնահատկությունները։

Հոդվածում հեղինակները ներկայացնում են մի շարք գիտագործնական եզրահանգումներ, որոնք կարող են ուղենշային լինել իրավակիրառ պրակիկայի համար, ինչպես նաև օգտագործվել մրցակցային իրավունքի այս ինստիտուտի հետագա օրենսդրական բարեփոխման համար։

Author Biographies

Տիգրան Մարկոսյան, Երևանի պետական համալսարան

ԵՊՀ քաղաքացիական դատավարության ամբիոնի ասիստենտ,
ԵՊՀ իրավաբանական կլինիկայի դասախոս-կոորդինատոր,
Մրցակցության պաշտպանության հանձնաժողովի անդամ,
իրավաբանական գիտությունների թեկնածու

Քրիստինե Ալեքսանյան, Երևանի պետական համալսարան

ԵՊՀ սահմանադրական իրավունքի ամբիոնի ասպիրանտ

Downloads

Published

2022-02-15

Issue

Section

Articles