ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԱՐԴՅՈՒՆՔԻ ԵՎ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ՓԱԹԵԹԻ ՀԱՐԱԲԵՐԱԿՑՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇ ՀԻՄՆԱՀԱՐՑԵՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/S&L/2022.94.069Keywords:
զբոսաշրջային արդյունք, զբոսաշրջային փաթեթ, պայմանագիր, զբոսաշրջային ծառայություն, իրավահարաբերության օբյեկտAbstract
Հոդվածում քննարկվում են զբոսաշրջային արդյունքի և զբոսաշրջային փաթեթի էության և դրանց հարաբերակցության որոշ հիմնախնդիրներ: Հեղինակը մատնանշում է զբոսաշրջային գործունեության սուբյեկտի և սպառողի պայմանագրային հարաբերությունների օբյեկտի հարցում «Զբոսաշրջության և զբոսշրջային գործունեության մասին» օրենքի դրույթների հակասականությունը: Ուսումնասիրության արդյունքում հեղինակն առաջարկում է զբոսաշրջային փաթեթի հասկացությունը չսահմանափակել կոնկրետ զբոսաշրջային ծառայությունների թվարկմամբ և դրանց նվազագույն տևողության ամրագրմամբ՝ նաև այն զբոսաշրջային ծառայությունների համալիրների մատուցման հետ կապված հարաբերությունների իրավական կարգավորումն ապահովելու նպատակով, որոնք ձևավորվում են սպառողի պատվերով և ճանապարհորդության նպատակի հաշվառմամբ:
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Պետություն և իրավունք
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.