Մանկավարժական մոդելավորման կիրառման ձևերն ու առանձնահատկությունները
DOI:
https://doi.org/10.46991/flsp.v23i1-2.12262Keywords:
Մոդել, մոդելավորում, նախագիծ, նախագծումAbstract
Հոդվածի նպատակն է ներկայացնել մոդելավորման նշանակությունը մանկավարժության մեջ: Հոդվածում ուսումնասիրել ենք մոդելների ընդհանուր տեսակները. «մոդելավորում» հասկացությունը, «մոդելավորում և նախագծում» հասկացությունների կապը, առանձնացված են մոդելավորման գործառույթները: Մեծ է մոդելավորման կիրառության նշանակությունը պրակտիկ մանակավարժության մեջ, որը հնարավոր է իրականացնել վերջինիս գործառույթների ուսումնասիրության միջոցով:
References
Бедерханова, В.П Педагогическое проектирование в инновационной деятельности. Учеб. Пособие/ Бедерханова, В.П- Краснодар, 2000.-54с.
Бешенков, С.А. Моделирование и формализация, 2002.-336с
Богатырев, А.И Теоритические основы педагогического моделирования, “Образование и наука”, http://www.rusnauka.com
Даьин, А.Х, Педагогического моделирования, 2005,-230с.
Лодатко, Е.А Моделирование педагогических систем и процессов СГПУ, 2010-148с.
Монахов В.М, Педагогическое проектирование – современный инструментарий 2001, с75-89
Подласый И.П, Пеагогика: 100 вопросов-100 ответов, ВЛАДОС пресс 2004-356с.
Downloads
Published
Issue
Section
License
Copyright (c) 2024 Kristina Mkrtchyan, Lusine Mnatsakanyan
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.
Creative Commons Attribution-Non-Commercial (CC BY-NC). CC BY-NC allows users to copy and distribute the article, provided this is not done for commercial purposes. The users may adapt – remix, transform, and build upon the material giving appropriate credit, providing a link to the license. The full details of the license are available at https://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/