Մանկավարժական մոդելավորման կիրառման ձևերն ու առանձնահատկությունները

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v23i1-2.12262

Keywords:

Մոդել, մոդելավորում, նախագիծ, նախագծում

Abstract

Հոդվածի նպատակն է ներկայացնել մոդելավորման նշանակությունը ման­կա­վարժության մեջ: Հոդվածում ուսումնասիրել ենք մոդելների ընդ­հանուր տեսակները. «մոդելավորում» հասկացությունը, «մոդելա­վո­րում և նախագծում» հաս­կա­ցութ­յուն­ների կապը, առանձնացված են մո­դե­­լա­­վոր­ման գործա­ռույթները: Մեծ է մոդելա­վոր­ման կիրառության նշանա­կութ­յունը պրակ­­տիկ մա­նակավարժության մեջ, որը հնա­րա­վոր է իրա­կա­նացնել վեր­­ջինիս գոր­ծա­ռույթների ուսումնասիրության միջոցով:

References

Бедерханова, В.П Педагогическое проектирование в инновационной деятельности. Учеб. Пособие/ Бедерханова, В.П- Краснодар, 2000.-54с.

Бешенков, С.А. Моделирование и формализация, 2002.-336с

Богатырев, А.И Теоритические основы педагогического моделирования, “Образование и наука”, http://www.rusnauka.com

Даьин, А.Х, Педагогического моделирования, 2005,-230с.

Лодатко, Е.А Моделирование педагогических систем и процессов СГПУ, 2010-148с.

Монахов В.М, Педагогическое проектирование – современный инструментарий 2001, с75-89

Подласый И.П, Пеагогика: 100 вопросов-100 ответов, ВЛАДОС пресс 2004-356с.

Downloads

Published

2024-06-30

Issue

Section

Articles