ՀԱՂՈՐԴԱԿՑՄԱՆ ԴԵՐԸ ԽՈՍՔԻ, ԳՐԵԼՈՒ ԵՎ ԿԱՐԴԱԼՈՒ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄԸ ԶԱՐԳԱՑՆԵԼՈՒ ՄԵՋ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v20i1-2.8953

Keywords:

սովորելու գործընթաց, լսելը, խոսելը, կարդալը, գրելը, գործողություն, հմտություններ

Abstract

Հաղորդակցումը կարևոր դեր ու նշանակություն ունի լեզուն սովորելու գործընթացում։

Սույն հոդվածում քննարկված են չորս հմտությունները՝ լսելը, խոսելը, կարդալը և գրելը։ Սրանք պետք է դիտարկել ոչ թե առանձին-առանձին, այլ միասնության մեջ, փոխկապակցված։ Այսպես՝ լսողական վարժությունները անհրաժեշտ է զարգացնել խոսելու և գրելու հետ։

Հոդվածում ներկայացված են նաև վերոհիշյալ հմտությունները զարգացնելու տարբեր մեթոդներ, որոնք ներառում  են նաև խաղանման վարժություններ. դրանց  շնորհիվ ուսումնական գործընթացը դառնում է առավել հետաքրքիր և արդյունավետ։

References

Brumfit, C.J. (1984). Communicative Methodology in Language Teaching, Cambridge University Press.

Grisulina A.P. (1983). Reader in Methods of Teaching English, Moscow.

Harmer (1991). The Practice of English Language Teaching, Longman Publishing, New York.

Littlewood, W. (2000). Communicative language teaching, Cambridge University Press.

Downloads

Published

2022-12-31

Issue

Section

Articles