ԸՆԹԵՐՑԵԼՈՒ ԵՎ ԸՆԿԱԼԵԼՈՒ ՀՄՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԶԱՐԳԱՑՈՒՄԸ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v20i1-2.8955

Keywords:

նյարդաճանաչողական ընթերցանություն,, քննադաական ընթերցանություն, ինտենսիվ ընթերցանություն, ընկալել, ստեղծարար մտածողություն

Abstract

Ինչպես հայտնի է, տեղեկատվական աճի և տեխնոլոգիական առաջընթացի աշխարհում ընթերցանության և ընկալման, քննադատական մտածողության հմտությունների ուսուցումը չափազանց կարևոր է:

Հոդվածում ներկայացված են ընթերցանության և ըկալման որոշ մեթոդներ, որոնք մշակված են նյարդահոգեբանական հետազոտության արդյունքում և նպատակ ունեն զարգացնելու և ամրացնելու ուսանողների ընթերցելու և ընկալելու հմտությունները: Քննարկվում են նաև ինտենսիվ և քննադատական ընթերցանության տիպեր:

Հոդվածում առաջարկված մեթոդները ավելի արդյունավետ կդարձնեն դասավանդման պրոցեսը և դասախոս-ուսանող համագործակցությունը:

References

Costa A.L. and Kallick B. (2000). Discovering and exploring habits of mind. p. 108

Zuniga G. (2001). Constructing literacy from reading in first and second language. p. 73.

Goodman K. (1998) The reading process. Interactive approach to second language reading Cambridge: Cambridge University Press. pp. 11-24.

Halpen D. (2003). Thought and Knowledge an introduction to critical thinking. 4th edition. p. 315.

Duke N.K. and Pearson P.D. (2002). Effective practices for developing reading comprehension. What research has to say about reading instruction. Newark, DE: International Reading Association. pp. 205-242.

Reznitskaya A. and Anderson R.C. (2002). The argument schema and learning to reason. In C.C. Block and M. Pressley (Eds). Comprehension instruction: Research – based best practices. New York: Guilford Press. p. 416.

Mursell J.L. (1951). Using your mind effectively. New York: Mc Graw-Hill p. 58.

Roe B., Smith S.H. and Burns P.C. (2005) Teaching reading in today’s elementary schools. p. 592.

Rochler L. and Duffy G. (1982). Matching direct instruction to reading outcomes. Language Arts 59(5) p. 62-64.

Peterson B. (2001). Literary pathways: Selecting books to support new readers. Portsmouth NH: Heinemann p. 211.

Downloads

Published

2022-12-31

Issue

Section

Articles