ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ-ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՆԵՐԴՐՈՒՄԸ ՀԱՄԱԼՍԱՐԱՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v20i1-2.8958

Keywords:

տեղեկատվական տեխոնոլոգիաներ, կրթական գործընթաց, լեզվի ուսուցում, տեխոնոլոգիա, հավելված, մշտական հիշողության սարք, մոբայլ ուսուցում, տեսակոնֆերանս, լեզուների ուսուցում համակարգչային տեխնոլոգիաների միջոցով

Abstract

Տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաների (ՏՀՏ) օգտագործումը, ինչպիսիք են ինտերնետ հավելվածը, սեղմասկավառակները, վիդեոտեխնոլոգիաները և համակարգչային տարբեր հավելվածները և ծրագրերը, լուրջ փոփոխությունների են հանգեցրել ինչպես հասարակական կյանքում, այնպես էլ կրթության ոլորտում:

Տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաների օգտագոր­ծումը կրթական գործընթացում  կարող է պոտենցիալ գործիք լինել ուսուցման-ուսումնառության կատարելագործման համար, քանի որ այն հնարավորություն է տալիս կազմակերպել ավելի անհատամետ ուսուցում և շատ առավելություններ ունի ուսուցման ավանդական մոտեցման համեմատությամբ:

References

Baskin B. H., Harris, K. (1995), Heard any Good Books Lately? The Case for Audio Books in

the Secondary Classroom, Journal of Reading, 38.5, pp. 372-376.

Beers K. (1998), Listen While You Read: Struggling Readers and Audio Books, School

Library Journal (4), 4.4, Web. Available online through Audio Bookshelf, pp. 30-35.

Kent (2004), QCA Schemes of Work for ICT, in Kent Country Council, p. 25.

McPake J., Stephen C., Plowman L., Sime D., and Downey S. (2005), Already at a

Disadvantage? ICT in the Home and Children’s Preparation for Primary School, pp. 303-319.

Olsen (2000), Quoted by Rathnabai A. and Viswanathappa S. G., in ICT Meditation in

Learning Mathematics, Edutracks, 343(20), October, pp. 1430–1438.

Prakash and Reddy (2013), Information and Communication Technologies in ODL:

Contextualizing the Framework, University News, 51(21), May27-June 02, pp. 383-398.

Punie Y. (2007), Learning Spaces: An ICT-enabled Model of Future Learning in the

Knowledge- based Society, European Journal of Education, 42, pp. 185-199.

Reid S. (2002), The Integration of Information and Communication Technology into

Classroom Teaching, Alberta Journal of Educational Research. Vol. XLVIII, No.1., 48(1),

pp. 30-46.

Tejwani S. (2013), Sylvia Thomas J. Empowering, Learners of the 21st Century through M-

learning: Need of the Hour. Edutracks; A Monthly Scanner of Trends in Education, 12(8),

pp. 10-11.

Thiyagu K. (2013), Web 2.0 Tools for Classrooms Applications. Edutracks; A Monthly

Scanner of Trends in Education, 12(8), pp. 29-33.

Downloads

Published

2022-12-31

Issue

Section

Articles