Ձեռնարկությունների համացանցային մարքեթինգային գործունեության գործառական կառավարումը

Authors

  • Իննա Բոյչուկ Լվովի առևտրային ակադեմիա

DOI:

https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2016.7.1.060

Keywords:

տեղեկատվական տեխնոլոգիա, բիզնես, համացանց, համացանցային մարքեթինգ, մարքեթինգային գործունեություն, մարքեթինգային գործառույթների համալիր, ռազմավարություններ

Abstract

Հոդվածում վերլուծվում են համացանցում ձեռնարկությունների մարքեթինգային գործունեության գործառական կառավարման առանձնահատկությունները: Ցանցի հիմնական առավելությունները, հաշվի առնելով փոփոխությունների գնահատումը, նկատվում են համացանցում գործնական գործընթացների ժամանակ: Համացանցային մարքեթինգը համարվում է մի գործընթաց, որը կոչված է բավարարելու սպառողների ցանկությունները ցանցային հնարավորություններով: Մարքեթինգի հիմնական գործառույթների տեսանկյունից դիտարկվել են մարքեթինգային առցանց միջոցների տարբեր տեսակները: Մարքեթինգային գործունեության այս գործառական ոլորտների իրականացումը թույլ է տալիս ավելի արդյունավետ զարգացում և մարքեթինգային ռազմավարության իրականացում:

Published

2016-02-25

How to Cite

Բոյչուկ Ի. (2016). Ձեռնարկությունների համացանցային մարքեթինգային գործունեության գործառական կառավարումը. Բանբեր Երևանի համալսարանի. Տնտեսագիտություն, 7(1 (19), 60–66. https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2016.7.1.060

Issue

Section

Հոդվածներ