Սպառողական վեճերի լուծման մեխանիզմների կատարելագործման հնարավոր ուղղությունները

Authors

  • Շուշանիկ Ղուկասյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/BYSU:C/2022.13.2.047

Keywords:

սպառող, սպառողական վեճեր, հատուկ հայցային վարույթներ, պարզեցված ընթացակարգեր, վնասի հատուցում, վեճերի արդյունավետ լուծում

Abstract

Հոդվածում ներկայացվում են սպառողական վեճերի լուծման հիմնական մեխանիզմները, դատարանների, օբուդսմենների կողմից, ինչպես նաև վեճերի լուծման այլընտրանքային մեխանիզմների շրջանակում սպառողական վեճեր քննելու առանձնահատկությունները: Հոդվածի շրջանակում վեր են հանվել սովորական դատական ընթացակարգերի շրջանակում սպառողական վեճեր քննելու պարագայում ծագող հիմնախնդիրները, ներկայացվել են սպառողների կողմից դատարան սակավաթիվ հայցեր ներկայացնելու հիմնական պատճառները, հիմնավորվել է հատուկ հայցային վարույթի կարգով նման վեճերը քննելու անհրաժեշտությունը, ինչպես նաև հատուկ հայցային վարույթի կարգով դրանց առանձնացման պարագայում նման վեճերի քննության հատուկ կանոնների նախատեսման անհրաժեշտությունը:

Author Biography

Շուշանիկ Ղուկասյան, Երևանի պետական համալսարան

Երևանի պետական համալսարանի քաղաքացիական իրավունքի ամբիոնի դասախոս, իրավաբանական գիտությունների թեկնածու

References

J.F.Kennedy Special message to Congress on protecting consumer interest, 1962թ., էջ 2, hասանելի է` https://www.jfklibrary.org/asset-viewer/archives/JFKPOF/037/JFKPOF-037-028 հղումով, 29.03.2022 թվականի դրությամբ

Council Resolution of 14 April 1975 on a preliminary programme of the European Economic Community for a consumer protection and information policy, Official Journal C 092, 25/04/1975 P. 0001 – 0001

The United Nations guidelines for consumer protection, New York and Geneva, 2016, էջ 3, հասանելի է https://unctad.org/system/files/official-document/ditccplpmisc2016d1_en.pdf հղումով, 29.03.2022 թվականի դրությամբ

Resolution adopted by the General Assembly, A/RES/70/186, 2015

Recommendation of the Council on Consumer Dispute Resolution and Redress, OECD, 2007, էջ 9, 2-3-րդ կետեր

United Nations Conference on Trade and Development, Dispute Resolution and Redress, Note by the UNCTAD secretariat, TD/B/C.I/CPLP/11, 2018, էջ 6, 16-17-րդ կետեր

Recommendation of the Council on Consumer Dispute Resolution and Redress, OECD, 2007, էջ 10, 7-րդ կետ

OECD workshop on Consumer Dispute Resolution and Redress in the Global Marketplace, Background Report, 2005

United Nations Conference on Trade and Development, Dispute Resolution and Redress, Note by the UNCTAD secretariat, TD/B/C.I/CPLP/11, 2018

Մարդու իրավունքների եվրոպական կոնվենցիայի բառարան, Երևան, 2017, էջ 18, հասանելի է` https://rm.coe.int/16806fe42e%20: հղումով, 01.06.2022թ. դրությամբ

թիվ ԵԴ/13498/02/22, ԵԴ/33037/02/21, ԵԱՔԴ/0948/02/08 քաղաքացիական գործերի նյութերը

թիվ ԵԴ/50058/02/21 քաղաքացիական գործի նյութերը

Երևանի Կենտրոն և Նորք-Մարաշ համայնքների ընդհանուր

իրավասության դատարանի կողմից քննված ԵԿԴ/1658/02/08 քաղաքացիական գործի նյութերը

ՀՀ սահմանադրական դատարանի 2012 թվականի հոկտեմբերի 16-ի ՍԴՈ-1052 որոշումը: ՀՀՊՏ 2012.10.24/52(926) Հոդ.1128

Ս.Մեղրյան, «Պարզեցված ընթացակարգերը Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքում», գիտագործնական մեկնաբանություն, Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2020

Ս.Մեղրյան «Հեռակա դատաքննության ինստիտուտը ՀՀ քաղաքացիական դատավարության օրենսգրքի նախագծում, Բանբեր Երևանի համալսարանի. Իրավագիտություն, N 1 (22), Երևան, 2017

ս Ս. Մեղրյան, «Հայաստանի Հանրապետության քաղաքացիական դատավարության նոր օրենսգրքի նախագիծը. ընդունման անհրաժեշտությունը և առաջարկվող լուծումները», ԵՊՀ իրավագիտության ֆակուլտետի պրոֆեսորադասախոսական կազմի գիտաժողովի նյութերի ժողովածու, 1 (1), Երևան, 2018

Ankerl v. Switzerland, Գանգատ N 17748/91, 23 հոկտեմբեր 1996 թվականի Մարդու իրավունքների եվրոպական դատարանի վճիռ, կետ 38

Downloads

Published

2022-12-22

How to Cite

Ղուկասյան Շ. (2022). Սպառողական վեճերի լուծման մեխանիզմների կատարելագործման հնարավոր ուղղությունները. Բանբեր Երևանի համալսարանի. Իրավագիտություն, 13(2 (37), 47–57. https://doi.org/10.46991/BYSU:C/2022.13.2.047

Issue

Section

Քաղաքացիական իրավունք