«Դեբատ» ուսուցման մեթոդի առանձնահատկությունները

Authors

  • Մերի Հովհաննիսյան Երևանի պետական համալսարան

Keywords:

ուսուցման մեթոդ, փոխգործուն մեթոդ, բանավեճ, դեբատ, դեբատի փուլեր, դեբատի գործառույթներ, մոտիվացիա, հաղորդակցական հմտություններ, քննարկում, փաստարկ

Abstract

Դեբատը արդյունավետ մեթոդ է սովորողների մոտ ձևավորելու ու զարգացնելու իրենց դիրքորոշումները հստակորեն ու տրամաբանված ձևակերպելու, առաջ քաշած գաղափար­ների հաստատման համար համոզիչ փաստեր ու փաստարկներ գտնելու հմտություններ: Դե­բատին մասնակցելու արդյունքում ձեռք բերված հմտությունները կիրառելի են ինչպես ու­սումնական գործընթացում, այնպես էլ առօրյա կյանքում:

«Դեբատ» մեթոդի կիրառումն ուսումնական գործընթացում նպաստում է հաղորդակ­ցական, մասնավորապես զրուցակցին լսելու, դիմացինին ընկալելու, հաղորդակից լինելու, համագործակցություն դրսևորելու հմտությունների, հռետորական ձիրքի զարգացմանը և սովորողի ինքնավստահության ամրապնդմանը:

Դեբատը ոչ միայն հետաքրքիր զբաղմունք է, դաս, այլև արդյունավետ միջոց սովո­րող­ների մոտ ժամանակակից հասարակության պայմաններում հաջող կենսագործունեության համար անհրաժեշտ և օգտակար որակների, մասնավորապես հաղորդակցական հմտու­թյունների ձևավորման ու զարգացման առումով: Դեբատը նաև պատկերացում է ձևավորում խոսքի կառուցվածքի մասին: Դեբատում սյուժետային խոսքի օրինակ կարող է լինել առաջին բանախոսի ելույթը՝ ողջունել մասնակիցներին, ներկայացնել թիմին և իրեն, հիմնավորել դե­բատային թեմայի արդիականությունը, սահմանել թեմայի հասկացությունները, ներկայացնել փաստարկները, եզրահանգումը և շնորհակալություն հայտնել ուշադրության համար: Սովո­րող­ների կողմից դեբատի ելույթի կառուցվածքային և սյուժետային առանձնահատկու­թյուն­ների ըմբռնումը հետագայում նրանց թույլ կտա հստակ ծրագիր ունենալ հանրային ելույթ­ներում հանդես գալու համար:

Author Biography

Մերի Հովհաննիսյան, Երևանի պետական համալսարան

բ.գ.թ., ԵՊՀ մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի ասիստենտ, Հայագիտական հետազոտությունների ինստիտուտի գիտաշխատող

Downloads

Published

2021-08-31

Issue

Section

Articles