ՍԵՐՎԻՍԻ ԷՈՒԹՅՈՒԸ ԵՎ ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅՈՒՆԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.1.062Keywords:
Service, Service Mission, Service Philosophy, Service Concept, Relationship, Communication, friction, PerceptionAbstract
Հոդվածում ներկայացված է սերվիսի ընկալումները: Առկա բազմազանության մեջ առաջարկվում է սերվիսն ընդունել որպես ծառայությունների համակարգ, իսկ ծառայությունները դիտարկել որպես մարդկանց ոչ նյութական պահանջները բավարարող և նյութական պահանջների բավարարումը բարելավող գործողությունների համախումբ: Սերվիսը դիտարկվում է որպես գոյատևումից աճի միջոցով դեպի զարգացում տանող ծառայութունների համակարգ: Սերվիսի առաքելությունն իրականցնելու համար պետք է ընդունել սերվիսի փլիսոփայությունը, բացայհայտել սեվիսի կոնցեպցիան և տարածել այն որպես աշխարհայացք։
Downloads
Published
2020-04-15
How to Cite
Սուվարյան Ս. (2020). ՍԵՐՎԻՍԻ ԷՈՒԹՅՈՒԸ ԵՎ ԱՌԱՔԵԼՈՒԹՅՈՒՆԸ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 54(1 (251), 62–65. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.1.062
Issue
Section
Աշխարհագրություն
License
Copyright (c) 2020 ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.