ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԴԵՍՏԻՆԱՑԻԱՅԻ ՃԱՆԱՉԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆԸ

Authors

  • Ռ․Ռ․ Վարդանյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան
  • Ս․Ռ․ Սուվարյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան

DOI:

https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.1.073

Keywords:

tourist destination, brand, "picture of happiness", Media channels, recognition, informational promotion, territory branding, image of the territory, tourism attraction

Abstract

Բրենդինգի թեման չափազանց կարևոր է տնտեսության բոլոր ոլորտների, այդ թվում նաև զբոսաշրջային ինդուստրիայի համար: Զբոսաշրջային դեստինացիայի բրենդի կառուցումը ճանաչելիության միջոցով՝ մանրակրկիտ, երկարատև և բազմաստիճան գործընթաց է: Զբոսաշրջային բրենդի գրավչությանը նպաստում են բազմաթիվ գործոններ: Ամենաէականներից մեկն է՝ զբոսաշրջային ուղևորության ինֆորմացիոն առաջխաղացումը: Մեդիա-ալիքների խնդիրն է՝ տեղեկացնել և համոզել, կատարելով այն որոշակի պարբերականությամբ:

Published

2020-04-15

How to Cite

Վարդանյան Ռ., & Սուվարյան Ս. (2020). ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԴԵՍՏԻՆԱՑԻԱՅԻ ՃԱՆԱՉԵԼԻՈՒԹՅՈՒՆԸ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 54(1 (251), 73–77. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2020.54.1.073

Issue

Section

Աշխարհագրություն

Most read articles by the same author(s)