ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՐԿՐԻ ԻՄԻՋԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՄԵՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.1.026Keywords:
image, geographic component, cultural-historical component, associations, media, character traits, stable imageAbstract
Ցանկացած երկրի կայուն դրական իմիջն այդ երկրի ռազմավարական պաշար է հանդիսանում: Տուրիստական իմիջը և տուրիզմը փոխկապակցված և փոխպայմանավորված են: Երկրի, տուրիստական տարածքի, առանձին վերցրած տուրիստական օբյեկտի իմիջի ձևավորման մեջ շատ մեծ դեր են խաղում զանգվածային լրատվության միջոցները (ԶԼՄ): Հմուտ իմիջմեյքերական աշխատանքի շնորհիվ երկրի իմիջը կարող է ներկայացվել ամենաշահավետ տեսանկյունից: Դրա համար անհրաժեշտ է ունենալ հստակ նպատակ և գործածության մեջ դնել ԶԼՄ-ների բոլոր հնարավոր ալիքները:
Downloads
Published
2021-04-28
How to Cite
Վարդանյան Ռ. Ռ., & Սուվարյան Ս. Ռ. (2021). ԶԼՄ-ՆԵՐԻ ԴԵՐԸ ԵՐԿՐԻ ԻՄԻՋԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՄԵՋ. ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 55(1 (254), 26–30. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2021.55.1.026
Issue
Section
Աշխարհագրություն
License
Copyright (c) 2021 ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.