THE NEW FORMS OF LECTURES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF PHYSICAL CULTURE AND SPORTS UNIVERSITIES
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10801Keywords:
Physical culture and Sports universities, educational process, baccalaureate and magistracy students, the new forms of lectures.Abstract
Հոդվածում ներկայացված են «վաղօրոք պլանավորված սխալներով» դասախոսության գործածման նպատակահարմարությունը և առանձնահատկությունները ֆիզկուլտուրային-մարզական բուհի բակալավրիատի և մագիստրատուրայի ուսումնական գործընթացներում: Պարզաբանվել են նախատեսված սխալների օպտիմալ քանակը, դասախոսության ընթացքում դրանց առաջարկման և քննարկման ժանամակահատվածները, գործածման կուրսը և այլ հարցեր:
Հետազոտության նպատակը: Ուսումնասիրել «վաղօրոք պլանավորված սխալներով» դասախոսությունների գործածման առանձնահատկությունները ֆիզկուլտուրային-մարզական բուհի բակալավրիատի և մագիստրատուրայի ուսումնական գործընթացում:
Հետազոտության նորույթը: Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպորտի պետական ինստիտուտի (ՀՖԿՍՊԻ) առկա ուսուցման բաժնի բակալավրիատի «Ընդհանուր և սպորտի մանկավարժություն», մագիստրատուրայի «Բարձրագույն կրթության մանկավարժություն» և Երևանի պետական համալսարանի (ԵՊՀ) «Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի» բակալավրիատի «Մանկավարժության տեսություն» դասընթացներին «վաղօրոք պլանավորված սխալներով» դասախոսությունների կիրառման արդյունքում հնարավոր եղավ պարզել դրանց կազմակերպման հնարավորությունը և առանձնահատկությունները: Հստակեցվեցին մեկ դասախոսության ընթացքում սխալների բնույթը, սխալների օպտիմալ քանակը, բակալավրիատի տարբեր կուրսերում դրանց կիրառման նպատակահարմարությունը, պարզաբանվեցին նաև բազմաթիվ այլ հարցեր:
References
Օգտագործված գրականության ցանկ
Ակուլիչ Մ. Մ., Կրթությունը գլոբալիզացիայի պայմաններում // Համալսարա¬նա-կան կառավարում, 2005, № 5, էջ 50-57, [Էլեկտրոնային ռեսուրս], Հասանելիության ռեժիմ: https://docplayer.ru/216744-Globalizaciya-i-universitet.html:
Աստաշովա Տ. Ա., Ժամանակակից դասախոսությունը ուսանողի տեսանկյու¬նից. Զարգացման ճանապարհները // «Բաց կրթություն- 2014», №4, էջ 34-42, [Էլեկտրո¬նային ռեսուրս], Հասանելիության ռեժիմ: http://openedu.rea.ru/jour/article/view/426/340:
Աստաշովա Տ. Ա., Ժամանակակից դասախոսությունը ուսանողների և դասա¬խոս-ների տեսանկյունից // Կրթական տեխնոլոգիաները և հասարակությունը, 2017, հատոր 20, № 3, էջ 299-308, [Էլեկտրոնային ռեսուրս], Հասանելիության ռեժիմ: https://readera.ru/140224508:
Եգորով Վ. Վ., Սկիբիցկի Է. Գ., Խռաբչենկով Վ. Գ., Բարձրագույն դպրոցի ման¬կա-վարժություն. Ուսումնական ձեռնարկ, Նովոսիբիրսկ: ՍԱՖԲԴ, 2008, էջ 42-43:
Ժուռավլյովա Օ. Ի., Երկուսով դասախոսությունը երաժիշտ-կատարողների բու¬հա-կան ուսուցման համակարգում // Մանկավարժական գիտափորձ. Մոտեցում¬ները և հիմնախնդիրները, 2016, № 2, էջ 51-58:
Զագվյազինսկի Վ. Ի., Բուհական դասախոսությունը ժամանակակից ուսումնա-կան գործընթացի կառուցվածքում// «Կրթություն և գիտություն», 2014, №2, էջ 34-46:
Նորարարությունը կրթության մեջ. Գերմանիայի և ԱՄՆ-ի փորձը (Մ. Վ. Լոմո-նոսովի անվան ՄՊՀ փիլիսոփայության ֆակուլտետի մասնագետների կողմից կատար-ված համեմատական վերլուծություն), [Էլեկտրոնային ռեսուրս], Հասանելիության ռեժիմ: http://inpro.msu.ru/PDF/inno1.pdf:
Բարձրագույն դպրոցի մանկավարժություն և հոգեբանություն. Ուսումնական ձեռնարկ, Հեղինակությամբ Մ. Վ. Բուլանովա-Տոպորկովայի, Դոնի Ռոստով, «Ֆենիկս», 2006, էջ 109-125:
Պլոտնիկովա Ե. Գ., Ժամանակակից դասախոսությունը բուհում. Կատարելա¬գործ-ման ուղիները// «Եվրասիական իրավաբանական հանդես», 2018, № 4 (119), էջ 328-329:
Սենաշենկո Վ., Ժալինինա Լ., Ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքը. ար¬դիա-կան հիմնախնդիրները// «Բարձրագույն կրթությունը Ռուսաստանում», 2006, № 7, էջ 106:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.