THE NEW FORMS OF LECTURES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF PHYSICAL CULTURE AND SPORTS UNIVERSITIES

Authors

  • Ashot Chatinyan Armenian State Institute of Physical Culture and Sport

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10801

Keywords:

Physical culture and Sports universities, educational process, baccalaureate and magistracy students, the new forms of lectures.

Abstract

Հոդվածում ներկայացված են «վաղօրոք պլանա­վորված սխալներով» դասախոսության գործածման նպատակահարմարու­թյու­նը և առանձնահատկությունները ֆիզկուլտուրային-մարզական բուհի բակա­­լավրիատի և մագիստրատուրայի ուսումնական գործընթացներում: Պարզա­բան­վել են նախատեսված սխալների օպտիմալ քանակը, դասախոսության ընթացքում դրանց առաջարկման և քննարկման ժանամակահատվածները, գործածման կուրսը և այլ հարցեր:

Հետազոտության նպատակը: Ուսումնասիրել «վաղօրոք պլանավորված սխալներով» դասախոսությունների գործածման առանձնահատկությունները ֆիզկուլտուրային-մարզական բուհի բակալավրիատի և մագիստրատուրայի ուսումնական գործընթացում:

Հետազոտության նորույթը: Հայաստանի ֆիզիկական կուլտուրայի և սպոր­տի պետական ինստիտուտի (ՀՖԿՍՊԻ) առկա ուսուցման բաժնի բակա­լավրիատի «Ընդհանուր և սպորտի մանկավարժություն», մագիստրատուրայի «Բարձրագույն կրթության մանկավարժություն» և Երևանի պետական համալ­սա­րանի (ԵՊՀ) «Մանկավարժության և կրթության զարգացման կենտրոնի»  բակալավրիատի «Մանկավարժության տեսություն» դասընթացներին «վաղօ­րոք պլանավորված սխալներով» դասախոսությունների կիրառման արդյուն­քում հնարավոր եղավ պարզել դրանց կազմակերպման հնարավորությունը և առանձնահատկությունները: Հստակեցվեցին մեկ դասախոսության ընթացքում սխալների բնույթը, սխալների օպտիմալ քանակը, բակալավրիատի տարբեր կուրսերում դրանց կիրառման նպատակահարմարությունը, պարզաբանվեցին նաև բազմաթիվ այլ հարցեր:

References

Օգտագործված գրականության ցանկ

Ակուլիչ Մ. Մ., Կրթությունը գլոբալիզացիայի պայմաններում // Համալսարա¬նա-կան կառավարում, 2005, № 5, էջ 50-57, [Էլեկտրոնային ռեսուրս], Հասանելիության ռեժիմ: https://docplayer.ru/216744-Globalizaciya-i-universitet.html:

Աստաշովա Տ. Ա., Ժամանակակից դասախոսությունը ուսանողի տեսանկյու¬նից. Զարգացման ճանապարհները // «Բաց կրթություն- 2014», №4, էջ 34-42, [Էլեկտրո¬նային ռեսուրս], Հասանելիության ռեժիմ: http://openedu.rea.ru/jour/article/view/426/340:

Աստաշովա Տ. Ա., Ժամանակակից դասախոսությունը ուսանողների և դասա¬խոս-ների տեսանկյունից // Կրթական տեխնոլոգիաները և հասարակությունը, 2017, հատոր 20, № 3, էջ 299-308, [Էլեկտրոնային ռեսուրս], Հասանելիության ռեժիմ: https://readera.ru/140224508:

Եգորով Վ. Վ., Սկիբիցկի Է. Գ., Խռաբչենկով Վ. Գ., Բարձրագույն դպրոցի ման¬կա-վարժություն. Ուսումնական ձեռնարկ, Նովոսիբիրսկ: ՍԱՖԲԴ, 2008, էջ 42-43:

Ժուռավլյովա Օ. Ի., Երկուսով դասախոսությունը երաժիշտ-կատարողների բու¬հա-կան ուսուցման համակարգում // Մանկավարժական գիտափորձ. Մոտեցում¬ները և հիմնախնդիրները, 2016, № 2, էջ 51-58:

Զագվյազինսկի Վ. Ի., Բուհական դասախոսությունը ժամանակակից ուսումնա-կան գործընթացի կառուցվածքում// «Կրթություն և գիտություն», 2014, №2, էջ 34-46:

Նորարարությունը կրթության մեջ. Գերմանիայի և ԱՄՆ-ի փորձը (Մ. Վ. Լոմո-նոսովի անվան ՄՊՀ փիլիսոփայության ֆակուլտետի մասնագետների կողմից կատար-ված համեմատական վերլուծություն), [Էլեկտրոնային ռեսուրս], Հասանելիության ռեժիմ: http://inpro.msu.ru/PDF/inno1.pdf:

Բարձրագույն դպրոցի մանկավարժություն և հոգեբանություն. Ուսումնական ձեռնարկ, Հեղինակությամբ Մ. Վ. Բուլանովա-Տոպորկովայի, Դոնի Ռոստով, «Ֆենիկս», 2006, էջ 109-125:

Պլոտնիկովա Ե. Գ., Ժամանակակից դասախոսությունը բուհում. Կատարելա¬գործ-ման ուղիները// «Եվրասիական իրավաբանական հանդես», 2018, № 4 (119), էջ 328-329:

Սենաշենկո Վ., Ժալինինա Լ., Ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքը. ար¬դիա-կան հիմնախնդիրները// «Բարձրագույն կրթությունը Ռուսաստանում», 2006, № 7, էջ 106:

Published

2023-09-04

How to Cite

Chatinyan, A. . (2023). THE NEW FORMS OF LECTURES IN THE EDUCATIONAL PROCESS OF PHYSICAL CULTURE AND SPORTS UNIVERSITIES. Education in the 21st Century, 2(2), 154–163. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10801

Issue

Section

Teaching and upbringing