ԿԱՇՎԻ ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ ՄՇԱԿՄԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒՄԸ ԱՊԱԳԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ՈՐՊԵՍ ՆՐԱՆՑ ՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԲԱՂԱԴՐԻՉ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԳԵՂԱՐՎԵՍՏԱԿԱՆ ԵՎ ԷՍԹԵՏԻԿ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ՀԱՄԱՐ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10988Keywords:
Բանալի բառեր՝ տեխնոլոգիա, գեղարվեստական և գեղագիտական դաստիարակություն, տեխնոլոգիայի ուսուցիչ, հետազոտական առաջադրանքներ։Abstract
Հոդվածում հիմնավորվում է ապագա ուսուցիչների՝ կաշվի գեղարվեստական մշակման տեխնոլոգիաներ ուսումնասիրող իրագործելիությունը՝ որպես ուսանողների գեղարվեստական և գեղագիտական դաստիարակության նախապատրաստման բաղադրիչ, ինչպես նաև առաջարկում են հետազոտական առաջադրանքների տեսակներ. առաջին տեսակը՝ առաջադրանքներ՝ ուղղված գիտելիքների օգտագործմանը։ Նյութերի գիտության և նյութերի մշակման փորձի մեջ, երկրորդը, առաջադրանքի տեսակը ներառում է արտադրանքի դեկորի մշակում. երրորդ տեսակը ինտեգրատիվ խնդիր է:
References
Доклад Комиссии по культуре (CLT) Конференция: UNESCO. General Conference, 40th, 2019 [36212] Год публикации:40 C/94/ (2019). Сортировка: 22 pages-Режим доступа: https://unesdoc.unesco.org/ark:/48223/pf0000371940_rus.
Биковська О.В., Позашкільна освіта: теоретико-методичні основи: монографія / О.В. Биковська, К., ІВЦ АЛКОН, 2008, 336 с.
Сущенко Т.І., Позашкільний педагогічний процес як дозвіллєва сфера життєдіяльності дитини / Т.І. Сущенко // Позашкілля, 2010, № 2, с. 42-46.
Сущенко Т.І., Управління позашкільним педагогічним процесом / Т.І. Сущенко, Запоріжжя, Новомиколаївська районна друкарня, 1993, 82 с.
Борисова С., Загальні засади організації гурткових занять художньо-естетичного напрямку / С. Борисова, Н. Панченко// Гуманізація навчально-виховного процесу: збірник наукових праць / За заг. ред. проф. В.І.Сипченка, Вип. LVIII, Ч. ІІІ, Словянськ: СДПУ, 2011, с. 24-29.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.