ԲՆԱԳՐԵՐԻ ԸՆՏՐՈՒԹՅԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐԸ ԵՐԿՐԱԳԻՏԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆՈՐՈՇՄԱՆ ԱՆԳԼԵՐԵՆԻ ԴԱՍԸՆԹԱՑՈՒՄ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/flsp.v23i1-2.12186

Keywords:

անգլերենի ենթալեզու, բնագիր, կրեոլ տեքստ, նախադեպային տեքստ, հենքային գիտելիք, հիպերտեքստ, խոսույթ, թեմատիկ ֆորում, համացանցային օրագիր, սոցիալական ցանց

Abstract

Երկրագիտական բնագրերի ընտրությունը կարևորվում է դրանց բովանդակության, գործառույթների, ուսուցական ներուժի, համապատասխան բառապաշարի յուրացման, ուսանողների հենքային գիտելիքների ձեռքբերման տեսանկյուններից։ Խնդիր է դրվում, մի կողմից, երկրագիտական ուղղվածության բնագրերն ընտրել դիդակտիկական մատչելիության, ինչպես նաև գիտականության սկզբունքների կիրառման տեսանկյուններից։ Մյուս կողմից, անհրաժեշտություն  է առաջանում հաղթահարել այն դժվարությունները, որոնք առաջ են գալիս երկրագիտական ուղղվածության բնագրերի շուրջ աշխատելիս։

Կարևոր խնդիր է նաև բնագրերի   հետ աշխատանքի անհրաժեշտ ընթացակարգեր մշակելը։ Դժվարություն է ներկայացնում նաև բնագրայնության սկզբունքի կիրառումը, որը ենթադրում է շարունակաբար, հետևողականորեն թարմացնել այն սկզբնաղբյուրները, որոնք   կարելի է վերցնել անգլիական շաբաթաթերթերից, ամսագրերից, համացանցային տարբեր կայքերից։

Մի կողմից, արդի փուլում դրանք համացանցի շնորհիվ բավականին մատչելի են դարձել։ Մյուս կողմից, դրանց ընտրությունը և ուսուցողական նպատակներով կիրառումը մեծ դժվարություն է ներկայացնում։

Հետազոտության ընթացքում կիրառվել են բնագրերի բովանդակային, բաղադրիչային վերլուծության, դրանց գործառական բնութագրերի բացահայտման մեթոդները։ Ընդհանուր առմամբ համեմատական վերլուծությամբ բացահայտվում են դիդակտիկական, կիսաբնագրային, կվազիբնագրային, բնագրային տեքստերի, գերտեքստի, կրեոլացված տեքստի, վիրտուալ խոսույթի առանձնահատկությունները դրանց ուսուցողական նպատակներով կիրառելու տեսանկյունից։

References

Մանուկյան Ա. Գ. Խոսութային իրազեկության փուլային զարգացման առանձնահատկությունները մասնագիտական անգլերենի դասընթացում, (թեկն. ատ.), Ե., 2009, 157 էջ։

Алексеев Ю.Г. Креолизованный текст в межкультурной коммуникации // Уч. записки УлГу. - Одесса, 2002.– С. 27-34.

Анисимова Е. Е. Лингвистика текста и межкультурная коммуникация (на материале креолизованных текстов)/ Е.Е. Анисимова. – М.: ACADEMIA, 2003. – 123 с.

Барышников Н.В. Методика обучения второму иностранному языку в школе. – М.: Просвещение, 2003.- 159 с.

Бергельсон М. Б. Языковые аспекты виртуальной коммуникации. М., 1999. URL: http://www.rik.ru/vculture/seminar/index.html.

Воронкова Т. Е. Работа с аутентичными текстами, содержащими интрекультурный компонент/Т. Е. Воронкова// Иностранные языки в школе, 2004.- №2- С. 37-40.

Галичкина Е. Н. Специфика компьютерного дискурса на английском и русском языках (на материале жанра компьютерных конференций) / Е. Н. Галичкина // Автореф. дис. … канд. филол. наук. - Волгоград, 2001. - 19 с.

Дакукина, T. A. Редакционно-издательского совета Томского государственного педагогического университета Д 14 Чтение и понимание иноязычных культурно-страноведческих текстов: монография / Т. А. Дакукина ; ФГБОУ ВО «Томский государственный педагогический университет». – Томск : Изд-во ТГПУ, 2020. – 136 с.

Елухина Н.В. Обучение аудированию в русле коммуникативно ориентированной методики/ Н.В.Елухина// ИЯШ.- 1989.- №2. - С.12-13.

Иванов Л.Ю. Язык Интернета: заметки лингвиста. // Словарь и культура русской речи. http://www.ivanoff.ru/rus/OZHWEB.htm М., 2002 , URL:

Кучеренко Н. Л. Особенности обучения чтению публицистических текстов в старших классах общеобразоватльной школы//Иностранные языки в школе. – 2009. - №. – 2. – С. 18-23.

Протченко, А.В. Типологические и функционально-стилистические характеристики англоязычного путеводителя Текст. / А.В. Протченко: автореф. дис. . канд. филол. наук, Самара, 2006. -20 с.

Сорокин Ю.А., Тарасов Е.Ф. Креолизованные тексты и их коммуникативная функция. - М.: Наука,1990.- 227с.

Шехтман Н. А. // Понимание речевого произведения и гипертекст. - Оренбург, 2005. - С. 74-85.

Genç E. & Şenel M. (2017) The Use of Reading Texts to Teach Cultural Elements in EFL Classes1// International Journal of Languages’ Education and Teaching Volume 5, Issue 4, December, p. 356-366.

Ilyas M., Afzalb N. (2021) Teaching Literary Texts through Cultural Model to EFL Students// Eurasian Journal of Applied Linguistics, 7(2) . -pp. 22-30.// EJ1312109.pdf (ed.gov)

Stephen W. Smoliar, "Review of 'Literary machines' by Ted Nelson, 1983", ACM SIGSOFT Software Engineering Notes, October 1983. - p.34-36

Downloads

Published

2024-06-30

Issue

Section

Articles