Հեռավար կրթության կազմակերպման մեթոդաբանական խնդիրները բուհերում

Authors

  • Խաչատրյան Խաչատրյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2021.12.2.047

Keywords:

առցանց ուսուցում, հեռավար կրթության կառավարում, կրթական ծրագրեր, ուսումնառության վերջնարդյունքներ, MOODLE հարթակ

Abstract

Հեռավար կրթության կազմակերպումը բուհերում ի տարբերություն ավանդական կրթության, կիրառում է ոչ միայն տեխնիկական, այլև մեթոդաբանական լրացուցիչ գործառույթներ: Հատկապես, փոփոխությունների են ենթարկվում կառավարման վերահսկողական և մոտիվացիոն գործառույթները, որոնք առանձնահատուկ դրսևորումներով են հանդես գալիս առցանց կրթական համակարգում: Բացի այդ, հեռավար կրթության պարագայում կարևորվում է շահառուների մասնակցային կառավարման բաղադրիչը, երբ շեշտադրում է կատարվում սովորողի ինքնակազմակերպմանը և ուսանողակենտրոն ուսուցմանը:

Author Biography

Խաչատրյան Խաչատրյան, Երևանի պետական համալսարան

Տ․գ․թ․, Կառավարման և գործարարության ամբիոնի դոցենտ

Downloads

Published

2021-09-15

How to Cite

Խաչատրյան Խ. (2021). Հեռավար կրթության կազմակերպման մեթոդաբանական խնդիրները բուհերում. Բանբեր Երևանի համալսարանի. Տնտեսագիտություն, 12(2 (35), 47–56. https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2021.12.2.047

Issue

Section

Կառավարում