Բնակարանային շուկայի սեգմենտավորում բնակարանների նկարագրության հիման վրա

Authors

  • Տիգրան Քարամյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2022.13.2.073

Keywords:

շուկայի սեգմենտավորում, ոչ կառուցվածքային տվյալներ, բնական լեզվի մշակում, թոփիկ մոդելավորում, լատենտ Դիրիխլեի ալոկացիա, քլաստերիզացիա, pyLDAvis

Abstract

Շու­կա­յի սեգ­մեն­տա­վո­րու­մը տար­բեր շու­կա­նե­րի՝ միա­տարր խմբա­վո­րում­նե­րի բա­ժան­ման գոր­ծըն­թաց է, ո­րոնք ու­նեն ընդ­հա­նուր պա­հանջ­ներ, շա­հեր և/­կամ վար­քա­գիծ: Բ­նա­կա­րա­նա­յին շու­կան, ինչ­պես ցան­կա­ցած այլ շու­կա, ու­նի իր մար­տահ­րա­վեր­նե­րը, երբ խոս­քը վե­րա­բե­րում է շու­կա­յի սեգ­մեն­տա­վոր­մա­նը, քա­նի որ վերջինիս գոր­ծըն­թա­ցը կախ­ված է ոչ միայն ապ­րան­քից (տներ կամ բնա­կա­րան­ներ), այլև շու­կա­յի խա­ղա­ցո­ղներից (սե­փա­կա­նա­տե­րե­րից կամ ան­շարժ գույ­քի գոր­ծա­կալ­նե­րից):

Այս հոդ­վա­ծը նպա­տակ ու­նի ցույց տալ, թե ինչ­պես կա­րե­լի է բնա­կան լեզ­վի մշա­կու­մը կի­րա­ռել Եր­ևա­նի բնա­կա­րա­նա­յին շու­կա­յի սեգ­մեն­տա­վոր­ման հա­մար՝ օգ­տա­գոր­ծե­լով ան­շարժ գոր­ծա­կա­լութ­յան կայ­քից դուրս բեր­ված ոչ կա­ռուց­ված­քա­յին (բնա­կա­րան­նե­րի նկա­րագ­րութ­յուն­ներ) տվյալ­նե­րը: Հա­վաք­ված տեքս­տա­յին տվյալ­նե­րը ներ­կա­յաց­նում են ոչ միայն բնա­կա­րան­նե­րի նկա­րագ­րութ­յու­նը, այլև պատ­կե­րա­ցում են տա­լիս, թե ով է գրել այդ տեքս­տը։ Բնա­կան լեզ­վի մշակ­ման կի­րառ­ված մո­դե­լը ցույց է տա­լիս, թե շու­կա­յի խա­ղա­ցող­նե­րի ո­րո­շա­կի վար­քագ­ծա­յին օ­րի­նա­չա­փութ­յուն­ներն ինչ­պես կա­րող են ար­տա­հայտ­վել տեքս­տա­յին տվյալ­նե­րի մի­ջո­ցով և­ ազ­դել շու­կա­յի սեգ­մեն­տա­վոր­ման վրա: Այ­սինքն՝ շու­կա­յի սեգ­մեն­տա­վո­րու­մը ոչ կա­ռուց­ված­քա­յին տվյալ­նե­րի հի­ման վրա ներ­կա­յաց­նում է հա­ճա­խորդ­նե­րի (այս­տեղ՝ վա­ճա­ռող­նե­րի) հո­գե­բա­նա­կան, ինչ­պես նաև նրանց բնա­կա­րան­նե­րի «նմա­նութ­յան» և­ աշ­խար­հագ­րա­կան պատ­կե­րը:

Author Biography

Տիգրան Քարամյան, Երևանի պետական համալսարան

Ասպիրանտ

References

Camilleri, M. A. (2018). Market Segmentation, Targeting and Positioning. In Travel Marketing, Tourism Economics and the Airline Product (Chapter 4, pp. 69-83). Springer, 2018, Cham, Switzerland.

Jurowski, C. and Reich, A. Z. (2000). An explanation and illustration of cluster analysis for identifying hospitality market segments. Journal of Hospitality & Tourism Research, 24(1),

Goodman, A.C. and Thibodeau, T.G. (1998). Housing market segmentation. Journal of housing economics, 7(2),

van Leeuwen, R. and Koole, G. (2021). Data-Driven Market Segmentation in Hospitality Using Unsupervised Machine Learning.

Hung, P.D., Ngoc, N.D. and Hanh, T.D. (2019). February. K-means clustering using RA case study of market segmentation. In Proceedings of the 2019 5th International Conference on E-Business and Applications․

Lin, J., Holland, C.P., Argyris, N., Prinz, A. and Hengesbach, C. (2021). A Machine Learning Approach to Online Market Segmentation.

Aggarwal, C.C. (2018). Machine learning for text (Vol. 848). Cham: Springer․

Downloads

Published

2022-10-17

How to Cite

Քարամյան Տ. (2022). Բնակարանային շուկայի սեգմենտավորում բնակարանների նկարագրության հիման վրա . Բանբեր Երևանի համալսարանի. Տնտեսագիտություն, 13(2 (38), 73–83. https://doi.org/10.46991/BYSU:G/2022.13.2.073

Issue

Section

Տնտեսամաթեմատիկական մոդելավորում