ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՆԲԱՐԵԿՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐ

Authors

  • Աննա Սամոխվալովա Կոստրոմայի պետական համալսարան https://orcid.org/0000-0002-4401-053X
  • Ելենա Տիխոմիրովա Կոստրոմայի պետական համալսարան
  • Օկսանա Վիշնևսկայա Կոստրոմայի պետական համալսարան https://orcid.org/0000-0001-8036-1380
  • Նատալյա Շիպովա Կոստրոմայի պետական համալսարան
  • Մարիա Սմոլինա Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2023.6.2.003

Keywords:

հոգեբանական բարեկեցություն, հոգեբանական անբարեկեցություն, ուսանողներ, կանխարգելման մեթոդներ, մանկավարժական թատրոն, վեբ ծառայություն

Abstract

Այս հոդվածը վերաբերում է ուսանող երիտասարդության հոգեբանական բարեկեցության խնդրին: Հեղինակները բացահայտում են հիմնական գործոնները, որոնք ազդում են ուսանողների հոգեբանական վիճակի վրա, ինչպես նաև առաջարկում են հիմնական մեթոդներ, որոնք կարող են օգնել ուսանողներին հաղթահարել առաջացող դժվարությունները և բարելավել հոգեբանական բարեկեցությունը: Մասնավորապես, դիտարկվում են «կիրառական իմպրովիզացիայի» կիրառմամբ թրեյնինգներ՝ ուղղված դրական մտածողության, հաղորդակցման և սթրեսի արդյունավետ կառավարման հմտությունների զարգացմանը։ Հոդվածը նաև բացահայտում է սոցիալական աջակցության և փոխազդեցության կարևորությունը ուսանողների հոգեբանական բարեկեցության համար: Այս ուղղությամբ առաջարկվում է կազմակերպել ուսանողական միավորումներ և մասնագիտական ​​աջակցության խմբեր։ Խորհուրդ է տրվում նաև բուհերում հիմնել հոգեբանական ծառայություններ, որտեղ ուսանողները կարող են մասնագիտական ​​օգնություն ստանալ:

Նշվում է, որ ուսանողների հոգեբանական ինքնազգացողության քիչ ուսումնասիրված և թերագնահատված թերությունը հուզական այրումն է: Այս առումով մեծ նշանակություն ունի ուսանողներին ինքնակարգավորման հմտություններ սովորեցնելու հարցը։ Ներկայացված են էմպիրիկ հետազոտության արդյունքները, որոնց նպատակն է ուսումնասիրել ուսանողների հոգեբանական բարեկեցության մակարդակը, ովքեր համատեղում են համալսարանում ուսումը մասնագիտական ​​գործունեության հետ. Առաջարկվում է հոգեբանական բարեկեցության մակարդակի բարձրացման և ինքնակարգավորման հմտությունների զարգացման ժամանակակից, արդյունավետ գործիք։ Հեղինակները եկել են այն եզրակացության, որ վեբ ծառայության օգտագործումը որպես հիվանդությունների կանխարգելման մեթոդ կօգնի բարձրացնել ուսանողների տեղեկացվածության մակարդակը, զարգացնել հուզական վիճակի ինքնատիրապետման հմտությունները և ձևավորել անձնական ինքնակատարելագործման մոտիվացիա։ .

Եզրափակելով՝ նշվեց, որ ուսանողների հոգեբանական բարեկեցությունը կարևոր, հրատապ խնդիր է, որը պահանջում է համակարգված մոտեցում և համալիր կանխարգելիչ միջոցառումներ՝ հիմնված անհատական ​​մոտեցման իրականացման վրա:

References

Самохвалова А.Г., Шипова Н.С., Тихомирова Е.В., Вишневская О.Н. Психологическое благополучие современных студентов: типология и мишени психологической помощи // Консультативная психология и психотерапия. 2022. Т. 30. № 1. С. 29–48. DOI: 10.17759/cpp.2022300103

Шалашова Ю.В., Семенова Л.Э. Психологическое благополучие и стратегии совладания у студентов помогающих профессий // Нижегородский психологический альманах. № 1. Т. -. 2022. С. 1-16

Bruffaerts R, Mortier P, Auerbach RP, Alonso J, Hermosillo De la Torre AE, Cuijpers P, et al. Lifetime and 12-month treatment for mental disorders and suicidal thoughts and behaviors among first year college students. Int J Methods Psychiatr Res. (2019) 28:e1764. DOI: 10.1002/mpr.1764

Cuijpers P, Smit F, Aalten P, Batelaan N, Klein A, Salemink E, Spinhoven P, Struijs S, Vonk P, Wiers RW, de Wit L, Gentili C, Ebert DD, Bruffaerts R, Kessler RC and Karyotaki E., (2021) The Associations of Common Psychological Problems With Mental Disorders Among College Students. Front. Psychiatry 12:573637. DOI 10.3389/fpsyt.2021.573637

Kolubinski DC, Frings D, Nikčević AV, Lawrence JA, Spada MM. A systematic review and meta-analysis of CBT interventions based on the Fennell model of low self-esteem. Psychiatry Res. (2018) 267:296–305. DOI 10.1016/j.psychres.2018.06.025

Schwenke D., Dshemuchadse M., Rasehorn L., Klarhölter D., Scherbaum S. (2020). Improv to Improve: The Impact of Improvisational Theater on Creativity, Acceptance, and Psychological Well-Being. Journal of Creativity in Mental Health. 16. 1-18. 10.1080/15401383.2020.1754987. DOI:10.1080/15401383.2020.1754987

Singh, S., Sharma, N. R. (2018) Self-regulation as a correlate of psychological well-being. Indian Journal of Health and Well-being, vol. 9 (3), pp. 441–444. Верификация источника: https://www.researchgate.net/publication/ 358221752_Self-regulation_as_a_correlate_of_psychological_well-being (дата обращения 17.08.2023).

Xiaolong T, Gull N, Iqbal S, Asghar M, Nawaz A, Albasher G, et al.. Exploring and validating the effects of mega projects on infrastructure development influencing sustainable environment and project management. Front Psychol. (2021) 12:663199. DOI: 10.3389/fpsyg.2021.663199

Yu J. Research on the Intervention and Prevention of College Students' Mental Health Crisis From the Perspective of Ideological and Physical Education. Front Public Health. 2022 Jun 22;10:905905. DOI 10.3389/fpubh.2022.905905.

Zainal Badri SK, Wan Mohd Yunus WMA. The relationship between academic vs. family/personal role conflict and Malaysian students' psychological wellbeing during COVID-19 lockdown. J Furth High Educ. (2021) 46:76–88. DOI: 10.1080/0309877X.2021.1884210

Published

2023-11-27

How to Cite

Սամոխվալովա Ա., Տիխոմիրովա Ե., Վիշնևսկայա Օ., Շիպովա Ն., & Սմոլինա Մ. (2023). ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԱՆԲԱՐԵԿՈՒԹՅԱՆ ԿԱՆԽԱՐԳԵԼՄԱՆ ՄԵԹՈԴՆԵՐ. Արդի հոգեբանություն, 6(2(13), 3–15. https://doi.org/10.46991/SBMP/2023.6.2.003

Issue

Section

Articles