ՆԵՐԴՐՈՒՄԱՅԻՆ ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՅԱՑՄԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆԱԿԱԼՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐ

Authors

  • Արևիկ Հեբոյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2023.6.2.016

Keywords:

ներդրում, որոշման կայացում, կողմնակալություն, էվրիստիկա, անորոշություն, ֆինանսական գործիքներ, ակնկալիքներ, տեղեկատվություն փնտրող վարքագիծ

Abstract

Հոդվածում քննարկվում են անորոշության իրավիճակում ներդրումային որոշումների կայացման հարցերը ճանաչողական կողմնակալության լույսի ներքո: Բաժնետոմսերի առևտրի գործընթացը պահանջում է գնելու/վաճառելու որոշումներ կայացնել անորոշ և ծայրահեղ ժամանակային սահմանափակումների պայմաններում: Մշտապես փոփոխվող շուկայում որոշումներն ընդունվում են ակնթարթորեն, և ճանաչողական կողմնակալությունները և էվրիստիկաները պայմանավորում են որոշումների արագությունն ու որակը: Տեղեկատվությունը և ակնկալիքները գործընթացի ճանաչողական բաղադրիչի առանցքն են և կարող են ազդել կողմնակալության վրա:

References

Behavioral finance: psychology, decision-making and markets. Ackert, Deaves, 2010, 392p.

BEHAVIORAL FINANCE: How Psychological Factors Can Influence the Stock Market, Kaufmann, 2021, 140p.

A Brief Overview of Over 160 Cognitive Biases, Durmus, 2022,232 p

Market Mind Games, D. Shull, 2012, 270p.

The psychology of trading, B.N. Steenbarger, 2003, 330 p.

The behavioral Investor, D. Crosby, 2018, 257 p.

Downloads

Published

2023-11-27

How to Cite

Հեբոյան Ա. (2023). ՆԵՐԴՐՈՒՄԱՅԻՆ ՈՐՈՇՈՒՄՆԵՐԻ ԿԱՅԱՑՄԱՆ ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ ԱՂԲՅՈՒՐՆԵՐԸ ՈՐՊԵՍ ՃԱՆԱՉՈՂԱԿԱՆ ԿՈՂՄՆԱԿԱԼՈՒԹՅԱՆ ԳՈՐԾՈՆՆԵՐ. Արդի հոգեբանություն, 6(2(13), 16–24. https://doi.org/10.46991/SBMP/2023.6.2.016

Issue

Section

Articles