ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԳՈՐԾԱԴՐՎՈՂ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԲՌՆՈՒԹՅԱՆ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՄՈՏԻՎԱՑԻԱՅԻ ՎՐԱ

Authors

  • Լ. Յու. Մկրտումյան ՀՊՄՀ

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2019.2.2(5).340

Keywords:

հոգեբանական անվտանգություն, հոգեբանական բռնություն, ուսումնական մոտիվացիա, մանկավարժական հաղորդակցում

Abstract

Հոդվածում քննարկվում են կրթական միջավայրի հոգեբանական անվտանգության խաթարման գործոններից մեկի՝ հոգեբանական բռնության դրսևորումները և դրանց կապը սովորողների ուսումնական մոտիվացիայի հետ: Բացահայտվել են սովորողների հուզական հակազդումները հոգեբանական բռնության դրսևորումների նկատմամբ և դրանց կապը ուսումնական մոտիվացիայի մակարդակի և տեսակների հետ:

Downloads

Published

2019-09-27

How to Cite

Մկրտումյան Լ. Յ. (2019). ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԿՈՂՄԻՑ ԳՈՐԾԱԴՐՎՈՂ ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ԲՌՆՈՒԹՅԱՆ ԱԶԴԵՑՈՒԹՅՈՒՆԸ ԴՊՐՈՑԱԿԱՆՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱԿԱՆ ՄՈՏԻՎԱՑԻԱՅԻ ՎՐԱ. Արդի հոգեբանություն, 2(3 (5), 340–347. https://doi.org/10.46991/SBMP/2019.2.2(5).340

Issue

Section

Articles