ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՈՐԱԿՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ

Авторы

  • В. М. Месропян АГУ РА

DOI:

https://doi.org/10.46991/SBMP/2019.2.2(5).333

Ключевые слова:

կրթության կառավարիչ, դասախոս, չափորոշիչ, հոգեբանական որակներ, մասնագիտական որակներ, փորձագիտական հարցարան

Аннотация

Հոդվածում ամփոփվում են դասախոսների մասնագիտական-հոգեբանական որակների փորձագիտական հարցման արդյունքները։ Փորձագետները որպես առաջնային կարևոր մասնագիտական հոգեբանական որակներ առանձնացրել են մասնագիտական խորը գիտելիքները, հաղորդակցման ունակությունը, ինքնավերլուծելու ունակությունը, ինքնազարգացման ձգտումը, հուզական կայունությունը։ Բարձր ինտելեկտը, բարեխղճությունը, նրբանկատությունը, հռետորական ունակությունը, խանդավառությունը, հումորի զգացումը դասախոսները նույնպես կարևորել են, սակայն առաջնային չեն համարել։ Ստացված արդյունքները վկայում են, որ հայ դասախոսները աշխատանքի մեջ արժևորում են վերը նշված մասնագիտական հոգեբանական որակները։ Առաջնորդվում են այն որակներով, որոնք նպաստում են ուսումնական գործընթացի արդյունավետության բարձրացմանը։

Загрузки

Опубликован

2019-09-27

Как цитировать

Месропян , В. М. (2019). ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԿԱՌԱՎԱՐԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ-ՀՈԳԵԲԱՆԱԿԱՆ ՈՐԱԿՆԵՐԻ ՈՒՍՈՒՄՆԱՍԻՐՈՒԹՅՈՒՆ. Актуальная психология, 2(3 (5), 333–339. https://doi.org/10.46991/SBMP/2019.2.2(5).333

Выпуск

Раздел

Articles