ԳԻՏԱԿԱՆՈՐԵՆ ՀԻՄՆԱՎՈՐՎԱԾ ԿԱՆԽԱՏԵՍՄԱՆ ԴԵՐԸ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԴԵՍՏԻՆԱՑԻԱՅԻ ՃԱՆԱՉՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ

(Հայաստանի Հանրապետության օրինակով)

Authors

  • Ռենա Ռ․ Վարդանյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան
  • Սեյրան Ռ․ Սուվարյան ԵՊՀ սերվիսի ամբիոն, Հայաստան
  • Աշխեն Հ․ Հովհաննիսյան ԵՊՀ քարտեզագրության և գեոմորֆոլոգիայի ամբիոն, Հայաստան

DOI:

https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2022.56.3.194

Keywords:

regression model, scientific based prediction, media, marketing steps, statistical forecasting, tourist destination

Abstract

Զբոսաշրջային պահանջի կանխատեսումը կարող է իրականացվել ռեգրեսիոն մոդելի միջոցով: Վերջին 3 տարում ՀՀ այցելած զբոսաշրջիկների (ոչ էթնիկ հայերի) շրջանում հարցումներ են անցկացվե։ Զբոսաշրջիկների հարցումների արդյունքներով ստեղծվել է տվյալների բազա, որի հիման վրա մշակվել է բազմագործոն գծային ռեգրեսիոն մոդելներ։ Անհրաժեշտ էր պարզե, արդյոք պոտենցիալ զբոսաշրջիկների սեռա-տարիքային կազմը ազդում է լրատվամիջոցների այս կամ այն ալիքի ընտրության վրա, ինչպես նաև բացահայտել այն գվածային լրատվային ալիքները, որոնք, ունենալով որոշակի ներուժ, կարող են ազդել զբոսաշրջային շուկայի վրա: Ռեգրեսիայի մոդելի ցուցանիշները հնարավորություն են տալիս բավականին հստակ կողմնորոշվել ըստ տարիքային խմբերի:

Published

2022-12-28

How to Cite

Վարդանյան Ռ. Ռ., Սուվարյան Ս. Ռ., & Հովհաննիսյան Ա. Հ. (2022). ԳԻՏԱԿԱՆՈՐԵՆ ՀԻՄՆԱՎՈՐՎԱԾ ԿԱՆԽԱՏԵՍՄԱՆ ԴԵՐԸ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԴԵՍՏԻՆԱՑԻԱՅԻ ՃԱՆԱՉՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ: (Հայաստանի Հանրապետության օրինակով). ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր. Երկրաբանական և աշխարհագրական գիտություններ, 56(3 (259), 194–202. https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2022.56.3.194

Issue

Section

Աշխարհագրություն

Most read articles by the same author(s)