ԳԻՏԱԿԱՆՈՐԵՆ ՀԻՄՆԱՎՈՐՎԱԾ ԿԱՆԽԱՏԵՍՄԱՆ ԴԵՐԸ ԶԲՈՍԱՇՐՋԱՅԻՆ ԴԵՍՏԻՆԱՑԻԱՅԻ ՃԱՆԱՉՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ
(Հայաստանի Հանրապետության օրինակով)
DOI:
https://doi.org/10.46991/PYSU:C/2022.56.3.194Keywords:
regression model, scientific based prediction, media, marketing steps, statistical forecasting, tourist destinationAbstract
Զբոսաշրջային պահանջի կանխատեսումը կարող է իրականացվել ռեգրեսիոն մոդելի միջոցով: Վերջին 3 տարում ՀՀ այցելած զբոսաշրջիկների (ոչ էթնիկ հայերի) շրջանում հարցումներ են անցկացվե։ Զբոսաշրջիկների հարցումների արդյունքներով ստեղծվել է տվյալների բազա, որի հիման վրա մշակվել է բազմագործոն գծային ռեգրեսիոն մոդելներ։ Անհրաժեշտ էր պարզե, արդյոք պոտենցիալ զբոսաշրջիկների սեռա-տարիքային կազմը ազդում է լրատվամիջոցների այս կամ այն ալիքի ընտրության վրա, ինչպես նաև բացահայտել այն գվածային լրատվային ալիքները, որոնք, ունենալով որոշակի ներուժ, կարող են ազդել զբոսաշրջային շուկայի վրա: Ռեգրեսիայի մոդելի ցուցանիշները հնարավորություն են տալիս բավականին հստակ կողմնորոշվել ըստ տարիքային խմբերի:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 ԵՊՀ Գիտական տեղեկագիր
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.