ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅԱՆ ԴԱՍԸՆԹԱՑՆԵՐՈՒՄ ԱՊԱԳԱ ԱՎԻԱՑԻՈՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԱՐԴՅՈՒՆԱՎԵՏՈՒԹՅԱՆ ԲԱՐՁՐԱՑՄԱՆ ՈՒՂԻՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/ai.2023.1.129Keywords:
Նորարարական տեխնոլոգիաներ, կրթական միջավայր, կոմպետենտ մոտեցում, առողջ ապրելակերպ, անհատականություն, վալեոլոգիաAbstract
Հոդվածում քննարկվում են ֆիզիկական դաստիարակության դասընթացներում ապագա մասնագետների՝ նորարարական տեխնոլոգիաներով մասնագիտական պատրաստվածության կատարելագործման խնդիրները: Կարևորվում է, որ մասնագիտական վերապատրաստման հիմքը համակարգված, անհատական առաջնորդական մոտեցումն է, որի հիմնական հայեցակարգը համակարգն է որպես ամբողջություն, որում կրթական գործընթացը հանդես է գալիս որպես միմյանցից կախված տարրերի (ենթահամակարգեր ՝ դիդակտիկ, կրթական, մեթոդական, սոցիալական) և դրանցում փոխկապակցված գործողությունների կայուն շարք: Մասնագիտական վերապատրաստման հիմնական սկզբունքները մի քանիսն են։ Դրանց համատեղ գործունեությունն ուղղված է ֆիզիկական պատրաստվածության բարձր մակարդակ ունեցող առողջ ուսանողների դաստիարակությանը ու գիտելիքների, հմտությունների ու կարողությունների ձեռքբերմանը՝ ֆիզիկական վարժություններ ինքնուրույն կատարելու համար: Ապագա ավիացիոն մասնագետների մասնագիտական պատրաստման գործն ավելի ու ավելի է ձեռք բերում երկխոսության, համագործակցության բնույթ, որում գերակշռում է ուսուցչի ու ուսանողի փորձի փոխադարձ հետաքրքրության փոխանակումը: Այսպիսով, կրթական միջավայրում նորարարական տեխնոլոգիաների և դրանց տարրերի ներդրումը թույլ է տալիս ավելի մեծ չափով լուծել ֆիզիկական դաստիարակության խնդիրները, բարձրացնել հետաքրքրությունը ֆիզիկական դաստիարակության նկատմամբ, բավարարել ֆիզիկական ակտիվությունը, բարձրացնել առողջության մակարդակը և ֆիզիկական որակների զարգացումը:
References
Bida, O. & Prokopenko, L. (2011). Poshuk efektyvnykh shliakhiv pidvyshchennia yakosti osvitnikh posluh u VNZ. Ridna shkola. Kyiv, 10, 8–10.
Bida, O., Shevchenko, O. & Kuchai, O. (2018). Innovatsiini tekhnolohii u fizychnomu vykhovanni i sporti. Naukovyi visnyk MNU im. V.O. Sukhomlynskoho. Pedahohichni nauky. Mykolaiv, 2, 3 (62), 19–23. URL: http://surl.li/gnzkl.
Bondareva, K. I. & Kozlova, O. G. (2001). Pedagogical analysis of the teacher's innovative activity: scientific and methodological manual. Sumy, 2001, 44.
Dychkivska, I. M. (2004). Innovatsiini pedahohichni tekhnolohii: navchalnyi posibnyk. Kyiv, 352.
Higher education of Ukraine and the Bologna process: еducational book / Ed. V.G. V. Kremen. Сol.: Stepko M.F., Bolyubash Y.Ya., Shinkaruk V.D., Grubinko V.V. & Babyn I.I. (2004).Ternopil, 382. URL: http://surl.li/gnzml.
Krutsevych, T. & Malakhova, Zh. (2020). Problemy reformuvan u systemi fizychnoho vykhovannia zakladiv vyshchoi osvity. Sportyvnyi visnyk Prydniprovia, Dnipro, 1, 268–277.
URL: http://surl.li/gnzlj.
Krutsevich, T., Malachova, Z., Belkova, T., Yakushevsky, V., Lopatiuk, O. & Babenko, A. (2021). Prerequisites for organization of distance learning in physical education in higher education institutions. AAD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, Double-Blind Peer-Reviewed, 2021, Volume 11, Issue 1, Special Issue XVIII, 116-121. URL: http://www.magnanimitas.cz/11-01-xviii.
Moskalenko, N.V. & Kozhedub, T.H. (2015). Innovatsiini pidkhody do teoretychnoi pidhotovky u fizychnomu vykhovanni: navchalnyi posibnyk. Dnipropetrovsk, 108.
Ostapchuk O. (2004).Metodolohiia innovatsiinykh protsesiv – krok do rozuminnia sutnosti. Ridna shkola. Kyiv, 11, 3–6.
Pehota, O. M. & Stareva, A. M. (2007). Personal-oriented learning: teacher training: monograph. Mykolaiv, 272. URL: http://surl.li/gnzog.
Pometun, O. & Pyrozhenko, L. (2002). Interactive learning technologies: theory, practice, experience: method. manual. Kyiv,136.
Zakharchuk T.V. (2010). Innovative learning technologies in a modern school. Education of the region: political science, psychology, communications: Ukrainian scientific journal, 2, 226-231. URL: https://social-science.uu.edu.ua/article/263.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2023 Olena Lopatiuk
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.