ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՁևԱՎՈՐՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ

Authors

  • Տատյանա Ստոյչիկ Կրիվոյ Ռոգի մասնագիտական լեռնատեխնոլոգիական լիցեյ

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10718

Keywords:

սոցիալական գործընկերություն; մասնագիտական \ u200b \ u200bկրթության հաստատություն; աշխատող; մասնագիտություններ աշխատանքի շուկա, սոցիալական գործընկերություն; մասնագիտական կրթության հաստատություն; աշխատող; մասնագիտություններ; աշխատանքի շուկա

Abstract

Համառոտ ներածություն. Ժամանակակից հետարդյունաբերական աշխարհում մարդկային կապիտալը դառնում է ամենաարժեքավոր տնտեսական ռեսուրսը։ Դրա ձևավորման պայմաններն ուղղակիորեն կախված են հասարակության ինչպես տնտեսական, այնպես էլ սոցիալական բարեկեցությունից: Հենց այս գործոններն են, որ սոցիալական գործընկերությունը, որպես սոցիալական օրգանիզմի գործունեության կարևոր մեխանիզմ, դարձնում են սոցիալ-տնտեսական առաջընթացի անհրաժեշտ պայման:

Խնդիր. Այսօր Ուկրաինայի մասնագիտական կրթության հաստատություններում, որտեղ իրականացվում է մարդկային կապիտալի ձևավորումը, սոցիալական գործընկերությունը թերզարգացած է, փոխգործակցության արդյունավետ մեխանիզմները կարգավորված չեն, ինչը, իր հերթին, ազդում է պետության տնտեսական և սոցիալական զարգացման վրա: սոցիալական գործընկերությունը, որպես կանոն, կապված է սոցիալական հարաբերությունների զարգացման հետ:

Խնդրի հետ կապված արդի հետազոտությունների և հրապարակումների վերլուծություն: Քանի որ Ուկրաինայում սոցիալական գործընկերության համակարգի ձևավորումն ու զարգացումը տեղի է ունենում միաժամանակ շուկայական տնտեսության, օրենքի գերակայության և քաղաքացիական հասարակության ձևավորման հետ, սոցիալական գործընկերության հարցերը հետազոտողների կողմից դիտարկվում են երկիմաստ: սոցիալական գործընկերության հիմնական խնդիրները ներառում են.

Տեղական փորձագետների մեծ մասը (Օ.Գրիշնովա, Վ. Կրասնոմովեց, Ա. Պասեկա) սոցիալական գործընկերությունը չեն համարում որպես շուկայական տնտեսության զարգացման և գործունեության արդյունավետ մեխանիզմ, որը պահանջում է համապատասխան իրավական աջակցություն և զարգացած քաղաքացիական հասարակություն ՝ որպես դրա ձևավորման և արդյունավետ օգտագործման Հիմնական պայմաններ: սոցիալական գործընկերությունը, որպես կանոն, համարվում է որպես սոցիալական գործընկերության բաղկացուցիչ մաս: Միևնույն ժամանակ, նրանք համաձայն են, որ սոցիալական գործընկերությունը ուղղակիորեն կախված է պետության տնտեսական և սոցիալական բարեկեցությունից:

Այնուամենայնիվ, գիտնական Յու. Սիտնիկը սոցիալական գործընկերությունը համարում է որպես սոցիալ-տնտեսական առաջընթացի անհրաժեշտ պայման և որպես սուբյեկտների միջև սոցիալ-իրավական հարաբերությունների կարգավորման ձև ՝ համատեղ ծրագրերի մշակման և իրականացման միջոցով:

Համագործակցության անհրաժեշտությունը, որպես սոցիալական փոխգործակցության տեսակ, հիմնավորված է Ս.վիթի, Պ. Վալուևի, Ա. Կոնովալովի, Ս. Շիդլովսկու, Վ. Շուլգինի աշխատություններում: Սոցիալական գործընկերությունը, որպես պետական սոցիալական քաղաքականության բաղադրիչ, իրենց աշխատություններում աջակցում և հիմնավորում են նաև Դ.Գելբրեյթը, Վ. Ժուկովը, Վ. Սկուրատովսկին և այլք:

Հոդվածի շրջանակներում իրականացված ուսումնասիրության նպատակն է որոշել սոցիալական գործընկերության գործունեության արդյունավետության հիմնական բնութագրերը և հաշվի առնել դրա ապահովման համար անհրաժեշտ պայմանները: Ուսումնասիրության նպատակը.

References

Список использованной литературы

Диденко А.В., Обеспечение качества профессиональной подготовки квали¬фици¬ро-ванных рабочих в рыночных условиях, 2014. Получено 19/01/2019, http://lib.iitta.gov. ua/7779/1/Забезпечення%20якості%20професійної%20підготовки%20 кваліфікова-них%20робітників%20в%20ринкових%20умовах.pdf (на укр.).

Кузьмина Є.Є., Создание единого информационного центра взаимодействия вузов с участниками рынка труда, 2014. Получено. 19/01/2019, http://docplayer.ru/75970143-Sozdanie-edinogo-informacionnogo-centra-vzaimodeystviya-vuzov-s-uchastnikami-rynka-truda.html.

Мониторинг состояния профессионально-технического образования и альтерна-тив¬ны¬е предложения по ее модернизации / По материалам ОО «Центр 10 образовательного мо¬ниторинга» в рамках проекта «Создание организационной платформы общественного цент¬¬ра анализа образовательной политики». Получено 19/01/2019, http://centromonitor.com.ua (на укр.).

Об утверждении Типового положения об аттестации педагогических работников. Приказ Министерства образования и науки Украины от 06.10.2010 г., № 930. Полу¬чено 19/01/2019, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1255-10 (на укр.).

ТОП-20 самых востребованных профессий в Украине, 2018. Получено 19/01/2019, https://alltop10.org/uk/top-10-samyih-vostrebovannyih-professiy-v-ukraine-v-2018/ (на укр.).

Published

2023-09-04

How to Cite

Ստոյչիկ Տ. (2023). ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ԳՈՐԾԸՆԿԵՐՈՒԹՅԱՆ ՁևԱՎՈՐՄԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ ՄՐՑԱԿՑԱՅԻՆ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐ ՎԵՐԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ՀԱՄԱՏԵՔՍՏՈՒՄ . Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(1), 52–59. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i1.10718

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն