ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ-ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈւԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ

Authors

  • Լիլիթ Անտոնյան ՀՊՄՀ

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10761

Keywords:

Kahoot, Quizizz, Socrative, Google forms, Շրջված դասարան, Playposit, Padlet, Quizizz, LearningApps, Mind Mup, ՏՀՏ գործիքներ, ուսուցում։

Abstract

Հոդվածում քննարկվում են ժամանակակից տեղե-կատվական տեխնոլոգիաների ներդրման հիմնահարցերը, որոնք նկատելի ազդեցու-թյուն են ունենում ուսումնառության ինտենսիվության, ինչպես նաև ուսուցման գործընթացի կառավարման արդյունավետության վրա: Վերլուծվում են այն հիմնական գործիքամիջոցները, որոնք առավել հեշտ են կիրառման տեսանկյունից, սակայն արդյունավետությամբ չեն զիջում հսկա համակարգերին։

References

Աջամօղլյան Ա. Ա., Աշխարհագրության ուսուցման արդյունավետության բարձրացումը հանրակրթական դպրոցում` տեղեկատվական և հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառ-մամբ։ ԺԳ.00.0−Դասավանդման և ուսուցման մեթոդիկա (ըստ բնագավառների) մասնագիտու-թյամբ մանկավարժական գիտությունների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման համար ատենախոսություն, Երևան, 2016, 199 էջ։

Ասատրյան Ս. Մ., Ուսուցման նոր տեխնոլոգիաների կիրառումը մանկավարժական բու-հի տեխնիկական առարկաների դասավանդման գործընթացում։ ԺԳ.00.0−Դասավանդման և ու-սուցման մեթոդիկա (ըստ բնագավառների) մասնագիտությամբ մանկավարժական գիտություն-ների թեկնածուի գիտական աստիճանի հայցման համար ատենախոսություն: Երևան, 2009, 152 էջ:

Աստվածատրյան Մ., Թերզյան Գ., Թորոսյան Ա., Շարխաթունյան Հ., Տեղեկատվական-հաղորդակցական տեխնոլոգիաների կիրառումը հանրակրթական դպրոցում, «Ասողիկ» հրա-տարակչություն, Երևան, 2004, 188 էջ:

Беспалько В. П., Образование и обучение с участием компьютеров (педагогика третьего тысячелетия) / В.П.Беспалько. М.: Изд-во МПСИ, 2008, 352 с.

Лапчик М. П., Информатика и информационные технологии в системе общего и педагогического образования. Монография. Омск: изд-во Омского госпедуниверситета, 1999, 276 с.

Полат Е. С., Новые педагогические и информационные технологии в системе образования: учебное пособие для студентов педагогических вузов и системы повышения квалификации педагогических кадров/ Е. С. Полат, М. Ю. Бухаркина, М. В. Моисеева, А. Е. Петров; Под. ред. Е. С. Полат. М.: Изд. центр «Академия», 2000, 272 с.

https://kahoot.com/ (10.03.2021)

https://quizizz.com/ (10.03.2021)

https://ink.library.smu.edu.sg/cgi/viewcontent.cgi?referer=https://hy.wikipedia.org/&httpsredir=1&article=3363&context=sis_research (10.03.2021)

https://learningapps.org/ (10.03.2021)

https://go.playposit.com/ (10.03.2021)

https://edu.google.com/products/gsuite-for-education/?modal_active=none&zippy-set-single_activeEl=zippy-single-set-7 (10.03.2021)

Downloads

Published

2023-09-12

How to Cite

Անտոնյան Լ. (2023). ՏԵՂԵԿԱՏՎԱԿԱՆ-ՀԱՂՈՐԴԱԿՑԱԿԱՆ ՏԵԽՆՈԼՈԳԻԱԿԱՆ ԳՈՐԾԻՔՆԵՐԻ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ՀՆԱՐԱՎՈՐՈւԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(5), 55–64. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i5.10761

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն