ՕՏԱՐԵՐԿՐԱՑԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՈՒՄԸ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՒՂՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ ՈՒԿՐԱԻՆԵՐԵՆ ԽՈՍՔԱՅԻՆ ԱԿՏԻՎ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ

Authors

  • Наталя Московчук Южноукраинский национальный педагогический университет им. К. Д. Ушинского

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10806

Keywords:

ուկրաիներեն լեզվով խոսքային գործունեություն, ակտիվություն, ակտիվացում:

Abstract

Ապագա մասնագետների մասնագիտական խոսքի վերապատրաստման արդյունքների պահանջները աստիճանաբար աճում են ' կապված ժամանակակից հասարակության գլոբալիզացիայի և կրթական համակարգի համընդհանուրացման հետ: Մասնագիտական լինգվոդիդակտիկայի շրջանակներում ապագա մասնագետների խոսքի վերապատրաստման հարցը հայտնվում է որպես առաջնային: Ուկրաինայի բարձրագույն կրթության համակարգը ուղղված է միջազգային ինտեգրմանը և ինտեգրմանը Եվրոպական բարձրագույն կրթության տարածքին ' ազգային բարձրագույն կրթության նվաճումների և առաջադեմ ավանդույթների պահպանման և զարգացման համատեքստում:

References

Список использованной литературы

Абульханова-Славская К. (1997). Диалектика человеческой жизни. Москва.

Абульханова-Славская К.А. (1991). Стратегия жизни. Москва.

Гончаренко С.У. (1997). Український педагогічний. Київ: Либідь.

Джидарьян И.А. (1988). Категория активности и ее место в системе психологи¬чес-кого знания. Категории материалистической диалектики в психологии. Москва: Наука. –

с. 56-87.

Зимняя И.А. (2002). Педагогическая психология: учебник для вузов, 2-е изд., доп., испр. и перераб. Мосва: Логос.

Лазурский А.Ф. (1997). Избранные психологические труды по общей психологии. Москва: Наука.

Мясищев В.Н. (1995). Психология отношений: избр. психол. тр. Ред. А.А. Бодалев. Академия педагогических и социальных наук, Московский психолого-социальный ин-т. - Москва: Институт практической психологии ; Воронеж : НПО "МОДЭК.

Рубинштейн С.Л. (2002). Основы общей психологии. Санкт-Петербург.

Русанова В. (1988). Зависимость психического напряжения от некоторых харак-терис¬тик личности. Актуальные вопросы психологии личности. Москва.

Published

2023-09-04

How to Cite

Московчук, . Н. (2023). ՕՏԱՐԵՐԿՐԱՑԻ ՈՒՍԱՆՈՂՆԵՐԻ ՆԵՐԳՐԱՎՈՒՄԸ ՏԵԽՆԻԿԱԿԱՆ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ՈՒՂՂՎԱԾՈՒԹՅԱՆ ԴԵՊՔՈՒՄ ՈՒԿՐԱԻՆԵՐԵՆ ԽՈՍՔԱՅԻՆ ԱԿՏԻՎ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՄԵՋ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(2), 194–203. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i2.10806

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն