ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ՈՒՍՈՒՑԻՉԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԷԿՈՀԱՄԱԿԱՐԳ

Authors

  • Եկատերինա Արտեմյոնոկ Բելառուսի պետական ​​մանկավարժական համալսարան Մաքսիմ Տանկի անվան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10851

Keywords:

Բանալի բառեր՝ ուսուցիչ, ընդհանուր մանկավարժական վերապատրաստում, էկոհամակարգ, կրթական միջավայր, առաջադեմ մասնագիտական ​​զարգացման միջավայր, մշակութային և պրաքսեոլոգիական հայեցակարգ, նորարարական և մանկավարժական գործունեություն:

Abstract

Նյութական (իրական) մանկավարժական փոխազդեցությունից վիրտուալ փոխազդեցության անցնելու գաղափարն այլևս նորարարական կամ մոդայիկ միտում չէ. այն համապատասխան արձագանք է հասարակության զարգացմամբ որոշված ​​մարտահրավերներին: Այս մարտահրավերին արձագանքման ձևավորման հիմնարար ասպեկտը դրա գիտական, մեթոդական հիմնավորումն է, դրա կառուցվածքը, կառավարումը և ձևավորումը համապատասխան կրթական տարածքի զարգացման մակարդակին, որն ապահովում է որոշակի գործառույթներ, ինչպես նաև ներգնա կրթական առանձնահատկություններին: (գիտական, հետազոտական, կառավարչական) հարցումներ: Այս հոդվածը քննարկում է ուսուցչի առաջադեմ մասնագիտական ​​զարգացման միջավայրի էկոհամակարգը, որը ստեղծվել և փորձարկվել է Բելառուսի պետական ​​մանկավարժական համալսարանի մանկավարժության ամբիոնում, որն իրականացվում է ընդհանուր մանկավարժական վերապատրաստման և կրթական իրականության մարտահրավերներին դիմակայելու գործընթացում:

References

Пунчик В.Н., Артеменок Е.Н., Царик И.А., Цыркун И.И., Структурно-методический конструкт среды опережающего профессионального развития будущего педагога. В: Филологическая наука в школе: современное состояние и перспективы развития. Под ред. Т. И. Мороз, Минск, МГИРО, Беларусь, 2017, [CD-ROM] 2017.

Среда опережающего профессионального развития (СОПР) // Официальный сайт кафедры педагогики Белорусского государственного педагогического университета имени Максима Танка [Электронный ресурс] – Режим доступа: https://kped.bspu.by – Дата доступа: 16.03.2020.

Семашко Л.М., Сферный подход: философия, демократия, рынок, человек. Методология концепция, проектировки, Санкт-Петербург, 1992.

Цыркун И.И., Система инновационной подготовки специалистов гуманитарной сферы (монография), Минск, Тэхналогія, 2000.

Artsiamionak К., Differential Technique of Training on the Basis of Diagnostics of Students’ Learning Capabilities. Journal of Advanced Research in Social Sciences, V (2), 1, 19-31, 2019.

Punchyk V., The organization of studying and research activities of students by the methods of pedagogical intellectics. European Journal of Behavioral Sciences. V (2), 1, 39-47, 2019.

Published

2023-09-13

How to Cite

Արտեմյոնոկ Ե. (2023). ԸՆԴՀԱՆՈՒՐ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԳՈՐԾԸՆԹԱՑՈՒՄ ՈՒՍՈՒՑԻՉԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐԻ ԷԿՈՀԱՄԱԿԱՐԳ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 1(3), 48–59. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10851

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն