ԳԵՂԱԳԻՏՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՀԱՍԱՐԱԿԱԿԱՆ ԳԻՏԱԿՑՈՒԹՅՈՒՆԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v1i3.10973Keywords:
Բանալի բառեր - Հասարակական գիտակցություն, գեղագիտականը, գեղա-գիտական կատեգորիաներ, արվեստ և հասարակական արժեքային համա-կարգ, գեղագիտականը կրթական ուսուցման մեջ, կատարսիս և հասարակական կեցություն:Abstract
Հոդվածում քննության են ենթարկվում կրթության ոլորտում, մասնավորապես բարձրագույն կրթության համակարգում այնպիսի դիսցիպլինների (գիտության ճյուղ) դասավանդման ժամանակակից մեթոդնե-րը, ինչպիսիք են գեղագիտությունը, արվեստների փիլիսոփայությունը, հասա-րակական գիտակցության ձևավորման մշակութաբանական շերտերը: Կար-ևորվում է այն հանգամանքը, որ մարդկության պատմության մեջ քաղաքա-կրթական յուրաքանչյուր ժամանակաշրջանի արժեքային համակարգը նախևառաջ ձևավորվում և իմաստավորվում է տվյալ դարաշրջանի գիտական և գեղագիտական ժառանգությամբ: Իսկ հասարակական գիտակցության կա-յացման և ամբողջացման համար անհրաժեշտ է տվյալ հասարակության դեռևս ձևավորվող շերտերի նպատակային ուսուցման կազմակերպում: Կրթական համակարգի նկատմամբ մոտեցման այս տեսանկյունը հնարավոր է իրակա-նություն դարձնել նաև գեղագիտականի` ժամանակակից հարցադրումներով դասավանդմամբ:
References
Արիստոտել, Պոետիկա, Ե., 1955:
Բորև Յու., Գեղագիտություն, Ե., 1982:
Չարենց Ե., Երկերի ժողովածու 4 հատորով, հ. 1, Ե., 1986:
Гегель, Лекции по эстетике, т. 12, Книга первая, М., 1938.
Гегель Г.В.Ф., Эстетика, т. 4, М., 1973.
Лессинг Г.Э., Лаокоон, или о границах живописи и поэзии, М., 1957.
Имманнуил Кант, Сочинения в шести томах, т. 5, М., 1966.
Платон, Собрание сочинений, т.1, М., 1990.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.