ՀԱՄԱԿՑՎԱԾ ԴԱՍ․ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.166

Keywords:

համեմատական-վերլուծական մտածողություն, գաղափարական հարցադրումներ, պատկերակերտման միջոցներ, խոհափիլիսոփայական շերտեր

Abstract

 

     «Համակցված դաս․ կիրառման առանձնահատկությունները» վերտառությամբ հոդվածում փորձել ենք ցույց տալ համակցված դասի կիրառման յուրահատկությունները՝ պայմանավորված ուսուցանվող նյութի բնույթով և գրողի պատկերային համակարգի ինքնատիպությամբ, աշակերտների տարիքային խմբերով։ Դիտարկել ենք համակցված դասի կիրառման մի քանի մոտեցումներ՝ ըստ համակցված դասի սկզբունքային առանձնահատկությունների։ Հոդվածի նպատակն է հետաքրքիր դիտարկումներով բացահայտել վերոնշյալ դասատեսակի էությունը, տվյալ ձևաչափով նյութի ուսուցման սկզբունքները՝ մատնանշելով և հիմնավորելով դասավանդման այդ եղանակի համապատասխան առանձնահատկություններով պայմանավորված առավելությունները, ուսուցման նպատակից բխող յուրահատկությունները: Հետազոտության նորույթն է համակսված դասի կիրառման տարբեր մոտեցումների, դրանց առանձնահատկությունների դիտարկումը։ Վերոնշյալ ուսուցման եղանակով քննաբանվել են անցած նյութից մատուցվող նյութի անցման արդյունավետ միջոցները, գրականության և այլ առարկաների համակցմամբ շեշտադրվել են գրական պատկերի խոհափիլիսոփայական, հոգեբանական շերտերը։ Հետազոտության արդիականությունը պայմանավորում է ուսուցման ժամանակակից մեթոդաբանության պահանջներով դիտարկել գրական երկերի ուսուցման գործընթացը՝ այն դարձնելով ժամանակակից կրթական ծրագրերին համահունչ։ Հոդվածում ցույց ենք տվել համակցված դասի՝ տարբեր մոտեցումներով կիրառման արդյունավետությունը, դրանց օգնությամբ գեղարվեստական ստեղծագործության առավել բովանդակային և բազմաշերտ ուսումնասիրության հնարավորությունները։ Հետազոտության արդյունքում հասել ենք հետևյալ եզրահանգումների․ Համակցված դասը նպաստում է ուսուցանվող նյութի առավել խորքային վերլուծությանը, աշակերտների համեմատական-վերլուծական խոսք կառուցելու հմտությունների ձևավորմանը, պատկերավոր մտածողության զարգացմանը, գեղարվեստական ստեղծագործության լայնածավալ ներկայացմանը, դասը առավել հետաքրքիր և բովանդակալից դարձնելուն։

References

Օգտագործած գրականության ցանկ

․Աղաբեկյան Կ․, Հրանտ Մաթևոսյան, Ծմակուտի վիպասքը, Երևան, 1988թ.:

․Աղաբաբյան, Ս․ Սովետահայ գրականության պատմություն, 1 հատոր, Երևան, 1986թ.:

․Բակունց Ակ․, Երկեր,1-ին հ. ,Երևան,1976թ.։

․Գաբրիելյան Վ․,Սփյուռքահայ գրականություն, ԵՊՀ հրատ., Երևան, 1987թ.։

․Զորյան Ստ․, Երկեր, հատոր 1, Երևան 1977, էջ 393:

․ Մաթևոսյան Հր․, Երկեր,1-ին հ․, « Սովետական գրող» հրատ․, Երևան,1985թ,

․Սփյուռքահայ պատմվածք, ԵՊՀ հրատ․, Երևան, 1984թ․, էջ 77

https://hy.m.wikipedia.org

List of used literature

Aghabekyan K., Hrant Matevosyan, the story of Tsmakut, Yerevan, 1988, p. 183:

Aghababyan, History of Soviet Armenian literature, Volume 1, Yerevan, 1986, p. 419:

Ak. Bakunts, ch., 1st row. Yerevan, 1976, p. 77

Gabrielyan V., Literature of the Armenian Diaspora, ed. Yerevan, 1987, p. 280.

Zoryan str., Essays, volume 1, Yerevan 1977, p. 393:

Matevosyan Ed., Proceedings, 1st vol., ed. "The Soviet writer", Yerevan, 1985,

The story of the Armenians of the Diaspora, ed. YSU, Yerevan, 1984, p. 77

https://hy.m.wikipedia.org

Список использованной литературы

Агабекян К., Грант Матевосян, повесть Цмакута, Ереван, 1988г., стр. 183:

Агабабян, история советской армянской литературы, 1 том, Ереван, 1986г., стр. 419:

Ак. Бакунц, гл., 1-й ряд. Ереван, 1976г., стр. 77

Габриелян В., литература армянской диаспоры, изд. Ереван, 1987г., стр. 280.

ул. Зоряна, сочинения, том 1, Ереван 1977, стр. 393:

Матевосян Изд., труды, 1-й т., изд. "советский писатель", Ереван, 1985г.,

рассказ армян Диаспоры, изд. ЕГУ, Ереван, 1984г., стр. 77

https://hy.m.wikipedia.org

Downloads

Published

2023-12-22

How to Cite

Արզումնայան Ա. (2023). ՀԱՄԱԿՑՎԱԾ ԴԱՍ․ ԿԻՐԱՌՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 10(2), 166–175. https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.166