ԴԵՌԱՀԱՍՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ Ա․ ՄԱԿԱՐԵՆԿՈԻ ԱՇԽԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ

Authors

  • Վասիլիյ Կուզմենկո Համայնքային բարձրագույն ուսումնական հաստատություն «Խերսոնի շարունակական կրթության ակադեմիա»

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11099

Keywords:

Հիմնաբառեր՝ առողջություն, առողջ ապրելակերպ, ֆիզիկական պատրաստվածություն, ֆիզիկական դաստիարակություն:

Abstract

Երկար տարիներ ամբողջ աշխարհի գիտնականները, բարձրացնելով և դիտարկելով անհատի ներդաշնակ զարգացման խնդիրները, առաջատար դեր էին տալիս ֆիզիկական կուլտուրային՝ որպես հասարակության ընդհանուր մշակույթի մի մաս, որն ուղղված էր առողջության բարելավմանը, ֆիզիկական, բարոյական- մարդու կամային և ինտելեկտուալ կարողությունները [2, 158] ։ Ֆիզիկական կուլտուրան, ֆիզիկական դաստիարակությունը և սպորտը ֆիզիկական զարգացման հիմնարար բաղադրիչներն են, որոնք հանդես են գալիս որպես հիմնական բաղադրիչ ձևավորման, ձևավորման, անհատական ​​մորֆոֆունկցիոնալ որակների փոփոխությունների գործընթացում:

Քաղաքակրթության ձևավորման գործընթացում մարդու ֆիզիկական զարգացումը և ֆիզիկական պատրաստվածությունը միշտ էլ աչքի են ընկել, քանի որ դրանք անուղղակիորեն որոշում են բնակչության կյանքի տեւողությունը (զարգացած ֆիզիկական առողջության միջոցով) և երկրի տնտեսական ներուժը (ֆիզիկական աշխատունակության բարելավման միջոցով):

Այսօր երիտասարդների ֆիզիկական պատրաստվածությունը ակտիվ կյանքին, ինչպես նաև ֆիզիկական զարգացումն ընդհանրապես երկրի զարգացման որոշիչ գործոններն են։ Այս առումով կրթական քաղաքականության առաջնահերթ ուղղությունները պետք է լինեն ոչ միայն կրթական համակարգի բարեփոխման ռազմավարությունը, այլ նաև հետագա գիտական ​​հետազոտությունների ուղղությունները՝ ապահովելու ուսանողների պատշաճ պատրաստվածությունը կյանքին, մասնավորապես ֆիզիկական:

Մանկավարժական տեսության և պրակտիկայի ուսումնասիրությունը ցույց է տվել, որ գիտնականները միշտ ուշադրություն են դարձրել դեռահաս երեխաների առողջության և զարգացման խնդիրներին։ Անցյալ և ներկա դարերի ժառանգության վերլուծությունը հիմք է տվել պարզելու, որ լրացուցիչ գիտական ​​ուսումնասիրություն պահանջող հարցերի լայն շրջանակի մեջ ամենակարևորը դեռահասների ֆիզիկական պատրաստվածության և ֆիզիկական դաստիարակության կազմակերպման ձևերի և մեթոդների հիմնավորումն է դեռահասների տարիքից: ակտիվ զարգացման և հասունացման շրջան է, ֆիզիկական որակների զարգացման զգայուն շրջան, որոնք նպաստում են որակյալ կյանքին:

References

Библиотека нормативно-правовых актов Союза Советских Социалистических Республик, 28/09/2021 http://www.libussr.ru/

Болманенкова Т.А. Основы физического воспитания: учебное пособие, Директмедиа Паблишинг, 2017, 236 с.

Макаренко А.С. Педагогические сочинения. Педагогика, 1983, 562 с.

Макаренко А. С. Сочинения в семи тома: Издательство Академии педагогических наук, 1958, Т. 5., 558 с.

Сидоряк З. Теория и практика физического воспитания детей в педагогическом наследии Антона Макаренко 28/09/2021, http://dspu.edu.ua/sites/youngsc/AQGS/2015_13/271-_%D0%A1%D0%-B8%D0%B4%D0%BE%D1%80%D1%8F%D0%BA.pdf.

Чижик Т. Г. Исторические истоки проблемы общей физической подготовки подрастающего поколения (XVI-XIX вв.), «Научный поиск молодых»: сборник статей аспирантов и магистров, 2017, № 1, с. 212-218.

Published

2023-10-03

How to Cite

Կուզմենկո Վ. (2023). ԴԵՌԱՀԱՍՆԵՐԻ ՖԻԶԻԿԱԿԱՆ ԴԱՍՏԻԱՐԱԿՈՒԹՅՈՒՆԸ ԵՎ ՊԱՏՐԱՍՏՎԱԾՈՒԹՅՈՒՆԸ Ա․ ՄԱԿԱՐԵՆԿՈԻ ԱՇԽԱՏՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 246–251. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11099

Issue

Section

Մանկավարժության պատմություն