ՀԱՆԳՍՏԻ ԶԲՈՍԱՇՐՋՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱԳԱ ՄԱՍՆԱԳԵՏՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՊԱՏՐԱՍՏԱԿԱՆՈՒԹՅԱՆ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ՄԱՆԿԱՎԱՐԺԱԿԱՆ ՊԱՅՄԱՆՆԵՐԸ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11109Keywords:
Բանալի բառեր՝ մանկավարժական պայմաններ, նախագծային գործունեության պատրաստակամություն, ուսումնական գործընթաց, ուսանողակենտրոն ուսուցում, հանգստի տուրիզմի ապագա մասնագետներ։Abstract
Բարձրագույն կրթության համակարգի բարեփոխման ժամանակակից գործընթացները նախատեսում են կրթական համակարգի արդիականացում՝ որպես ամբողջություն՝ դրա օպտիմալ գործունեությունը ապահովելու նպատակով։ Այս համատեքստում բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների առաջ առաջնային խնդիր է դրված՝ ապահովել մասնագետների բարձր մասնագիտական պատրաստվածություն, որոնք կարող են ապահովել ժողովրդավարական պետության զարգացման գործընթացը։ Ծրագրի գործողություններն այսօր ամենատարածվածն են։ Սա ուսանողների հետազոտական գործունեության հատուկ տեսակ է: Նախագծային գործողությունների օգտագործումը կրթական գործընթացում ապահովում է սոցիալապես նշանակալի գիտելիքների և հմտությունների առաջնահերթություն, իրականացնում է անձնակենտրոն կրթության պարադիգմը, քանի որ այդ գիտելիքներն ու հմտությունները թույլ են տալիս երիտասարդներին հաջողությամբ իրականացնել իրենց ընտրած մասնագիտական գործունեության մեջ: Ուսումնական գործընթացի մասնակիցները ենթարկվում են մի շարք գործոնների, որոնք, իրենց հերթին, պայմանավորված են ներքին և արտաքին պայմաններով։ Հաշվի առնելով վերը նշվածը` ուսումնական գործընթացի առավելագույն արդյունավետությունն ապահովող գործոնների առկայությունը, այսինքն` մանկավարժական պայմանները, կդիտարկենք որպես ռեկրեացիոն տուրիզմի ապագա մասնագետների նախագծային գործունեության պատրաստակամության զարգացման գործընթացի պարտադիր բաղադրիչ:
References
Бакуменко Г.А. Педагогические условия совершенствования речевой культуры студентов: дис…канд.пед.наук:13.00.01: Йошкар-Ола, 2002.179 с.
Дусь Н.А. Формування культури педагогічного спілкування у студентів гуманітарно-педагогічного коледжу: автореф. дис…канд.. пед. наук: 13.00.04. Вінниця, 2008. 23 с.
Знаменская С.В. Педагогические условия формирования коммуникативной культуры студентов в процессе профессиональной подготовки в вузе: дис…канд.пед.наук:13.00.08: Ставрополь, 2012.179 с. 4. Зязюн І.А. Освітні парадигми та педагогічні технології у вимірах філософії освіти. Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського. Серія: Педагогічні науки. 2011. Т.1. Вип.33. С.22-27.
Кулешова В.В. Формування пошуково-дослідницьких умінь майбутніх інженерів-педагогів у процесі професійної підготовки: автореф. дис…канд.. пед. наук: 13.00.04. Київ, 2007. 17 с.
Рындина Ю.В. Педагогические условия формирования инновационной педагогической деятельности студентов. Молодой ученый. 2013. №9 (56). С. 394-397.
Сластенин В.А. Педагогика / Под ред. В.А. Сластенина. - М.: Издательский центр «Академия», 2002. 576 с.
Смирнов В.И. Общая педагогика в тезисах, дефинициях, иллюстрациях: учеб. пособие для пед. учеб. заведений. Москва, 1999. 416 с.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.