ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԵՎ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՌՈՍՏՈՎԻ ՇՐՋԱՆԻ ՕՐԻՆԱԿՈՎ

Authors

  • Տատյանա Զագորոդնյուկ Հարավային դաշնային համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11148

Keywords:

Բանալի բառեր՝ լրացուցիչ մասնագիտական ​​կրթություն, շարունակական կրթություն, նախագծային գործունեություն, խմբային նախագծային գործունեություն, նախագծային իրավասություն:

Abstract

Շարունակական կրթության կարևոր խնդիրներից է ուսուցիչների խորացված վերապատրաստման համապատասխան ծրագրերի ստեղծումը։ 21-րդ դարի 20-ական թթ․ պետք է դառնան լրացուցիչ մասնագիտական ​​կրթության ծրագրերի մշակման դարաշրջան, քանի որ հենց լրացուցիչ կրթությունն է համապատասխանում մի շարք պահանջների, որոնք, ըստ Դ.Ն. Պեսկովի, ներկայացված են ապագայի մասնագիտական ​​կրթությանը. վերապատրաստման ծրագրերի մշակման բարձր արագություն, որոնք լավագույնս կհամապատասխանեն աշխատաշուկայի պահանջներին [9]: Դաշնային պետական ​​կրթական ստանդարտի համաձայն ուսուցիչների մասնագիտական ​​զարգացման շարունակականությունն ապահովվում է առնվազն երեք տարին մեկ անգամ մանկավարժական գործունեության պրոֆիլում կրթական գործունեություն իրականացնող կազմակերպության աշխատակիցների կողմից  լրացուցիչ մասնագիտական ​​ծրագրերի մշակմամբ [8, էջ 35]:

 

References

Боякова Т. А., Головенко Е. А., Пантелеев В. И., Первушин В. А. Модернизация системы образования один из ключевых факторов развития экономики России. Сибирский журнал науки и технологии, 1, 69 -73, 2010.

Дробот П. Н., Ватсон К., Линдхолдьм П., Мельченко Е. Д., Мельченко С. В., Коммерциализация университетских технологий: мнения российских и зарубежных экспертов. Инновации, 8, 93-99, 2014.

Кольев А.А., Использование проектных технологий в обучении курсантов. Пенитенциарная наука, 1, 119-127, 2018.

Марина А.В., Трифонова С.Н., Малафеева Е.Ф. Новые подходы к организации исследовательской деятельности учащихся в условиях перехода школ к реализации ФГОС общего образования. Приволжский научный вестник, 1, 18-23, 2014.

Пономарева Е. А., Критерии и показатели оценки педагогической деятельности. Инновационные проекты и программы в образовании, 5, 44-47, 2009.

Тимченко С., Лазичев А., Гураков А., Групповое проектное обучение. Высшее образование в России, 4, 25-31, 2007.

Яцын А., Руководство для наставников проектных команд/ А. Яцин, М.: КПК, 2017, 29 с.

Об утверждении федерального государственного образовательного стандарта основного общего образования: Приказ Министерства образования и науки Российской Федерации от 17 декабря 2010 г. № 1897 Retrieved 3/09/2021, from: https://fgos.ru/

Песков Д.Н., Высшая школа в эпоху двадцатых Retrieved 3/09/2021, from: https://www.youtube.com/watch?v=nOATh-NN5VM&feature=youtu.be&utm_source=facebook.com&-utm_medium=social&utm_campaign=lektsiya-dmitriya-peskova-vysshaya-shkola-v-e.

Miguel A.BallesterosMiguel A.DazaJuan P.ValdésNicolásRatkovichLuis H.Reyes Applying PBL methodologies to the chemical engineering courses: Unit operations and modeling and simulation, using a joint course project Education for Chemical Engineers, 27, 35-42, 2019.

Published

2023-10-03

How to Cite

Զագորոդնյուկ Տ. (2023). ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ԵՎ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ՆԱԽԱԳԾԱՅԻՆ ԳՈՐԾՈՒՆԵՈՒԹՅԱՆ ՆԱԽԱՊԱՏՐԱՍՏՄԱՆ ԽՆԴԻՐՆԵՐԸ ՌՈՍՏՈՎԻ ՇՐՋԱՆԻ ՕՐԻՆԱԿՈՎ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 163–173. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11148

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն