ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՇԱՐԱՀՅՈՒՍԱԿԱՆ ԿՈՄՊԵՏԵՆՏՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԴՐԱ ԴԵՐԸ ԱՇԱԿԵՐՏԻ ՆՈՐ ԱՆՁԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ

Authors

  • Սվետլանա Շչուպկո Արևմտաուկրաինական ազգային համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11150

Keywords:

Բանալի բառեր՝ հիմնական դպրոցում շարահյուսության ուսումնասիրության գիտական մոտեցում, բաց լեզվական տարածություն, բինար դաս, քեյս, շարահյուսական իրավասություն, ինքնավերլուծության փորձ, ճանաչողական մեթոդիկա:

Abstract

Լեզուն անբաժանելի բաղադրիչ է և միևնույն ժամանակ մարդու անհատականության ձևավորման միջոց։ Երբ մարդը տիրապետում է խոսքին, նա փոխվում է, ինտելեկտուալ աճում է, բարելավում է իր մտածողությունն ու աշխարհայացքը:

Ուսուցման գործընթացում հատկապես նկատելի է, որ մարդու խոսքը ճանաչողության գործիք է, մտավոր զարգացման գործիք և նրա ինտելեկտի մակարդակի ցուցիչ։ Տարրական դպրոցի սովորողների շարահյուսական իրավասությունը պետք է սերտորեն կապված լինի սովորողների մշակույթի և ընդհանուր մշակույթի բարձր մակարդակի հետ իր մտավոր, զգայական և վարքային դրսևորումներով, այսինքն՝ արտացոլի լեզվական մտածողության և լեզվաստեղծման գործընթացները շարունակական լեզվական կրթության մեջ:

References

Варзацкая Л., Кратасюк Л., Интерактивные методы обучения: лингводидактические основы / Л. Варзацкая, Л. Кратасюк // Дивослово, 2005, № 2, с. 5-9.

Волкова С. С., О синтаксической сущности понятий «единица текста» и «текстуальная связь», М., 1988, Вып. 8, с. 22-30.

Дидук Г., Реализация когнитивного принципа обучения в процессе коммуникативно-лингвостилистической работы на уроках украинского языка / Г. Дидук // Научные записки Тернопольского государственного педагогического университета имени В. Гнатюка. Серия: Педагогика. Лингводидактика, 2004, № 1, с. 56-60.

Доленко Н. Т., Кващук А. Г., Современный украинский язык. Киев: Высшая школа, 1992, 253 с.

Голуб Н. Б., Л. В. Галаевский, Обучение синтаксиса на уроках укр. языка в 8-9 классах, М .: «КОНВИ ПРИНТ», 2018, 128 с.

Горошкина А. Н., Современный урок украинского языка: от планирования до проведения / А. Н. Горошкина, Л. А. Попова. - Харьков: Основа, 2010, 111 с.

Кларин М. В., Педагогическая технология в учебном опыте. М. В. Кларин. М.: Народное образование, 1989, 225 с.

Пентилюк М. И., Культура речи и стилистика / Н. И. Пентилюк, М .: Башня, 1994, 240 с.

Филипенко А. С., Основы научных исследований. Киев: Академическое издательство, 2005, 208 с.

Шульжук К. Ф., Сложные многокомпонентные предложения в украинском языке. К. Ф. Шульжук. М.: Высшая школа, 1990, 181 с.

Published

2023-10-03

How to Cite

Շչուպկո Ս. (2023). ՀԻՄՆԱԿԱՆ ԴՊՐՈՑԻ ՍՈՎՈՐՈՂՆԵՐԻ ԺԱՄԱՆԱԿԱԿԻՑ ՇԱՐԱՀՅՈՒՍԱԿԱՆ ԿՈՄՊԵՏԵՆՏՈՒԹՅՈՒՆՆ ՈՒ ԴՐԱ ԴԵՐԸ ԱՇԱԿԵՐՏԻ ՆՈՐ ԱՆՁԻ ՁԵՎԱՎՈՐՄԱՆ ԳՈՐԾՈՒՄ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 2(6), 179–188. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v2i6.11150

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն