ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱԳԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԵՐԿՐԱՉԱՓԱԿԱՆ ՊԱՏԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ

Authors

  • Կատերինա Իվանովա Չերկասի ազգային համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.201

Keywords:

հեռավար ուսուցում, մաթեմատիկական ուսուցում, տարրական դասարանների ապագա ուսուցիչներ

Abstract

"Տարրական կրթություն" մասնագիտության բարձրագույն կրթության մանկավարժական հաստատություններում տարածական հարաբերությունների և Երկրաչափական ձևերի ուսումնասիրությունն ունի իր առանձնահատկությունները: Հոդվածում ներկայացված է հեռավար ուսուցման ընթացքում տարրական կրթության ապագա ուսուցիչների կողմից Մաթեմատիկայի դասընթացի ուսումնասիրության կազմակերպման վերլուծություն: Ուսումնասիրության համար օգտագործվել են "տարրական կրթություն"մասնագիտության բարձրագույն ուսումնական հաստատությունների փորձի համակարգման և ընդհանրացման ընդհանուր տրամաբանական մեթոդներ: Դիտարկվում են հիմնական խնդիրները և տրվում են դրանց հաղթահարման ուղիները: Պարզվել է, որ հիմնական խնդիրը ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքի արդյունքն է։ 1) ուսանողների անկարողությունը մեծ ծավալի (ավելի քան 60%) նյութեր սովորելու հանդեպ, որոնք հատկացված են ուսումնական ծրագրերի ինքնուրույն յուրացման համար' կապված ինքնակրթության հմտությունների ցածր մակարդակի հետ; 2) "Մաթեմատիկա" դասընթացի բովանդակության անբավարար հարմարեցում (երկրաչափական նյութի բացակայություն), ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքի կազմակերպման արդյունավետ միջոցներ: 3) "Մաթեմատիկա" դասընթացի բովանդակության անբավարար հարմարեցում (երկրաչափական նյութի բացակայություն), ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքի կազմակերպման արդյունավետ միջոցներ: 4) "Մաթեմատիկա" դասընթացի բովանդակության անբավարար հարմարեցում (երկրաչափական նյութի բացակայություն), ուսանողների Հոդվածում ներկայացված են հայտնաբերված խնդիրների վերլուծություն և դրանց վերացման հնարավոր եղանակներ: Եզրակացություն է ներկայացվում այն \ u200b \ u200bմասին, թե որ ուղղություններով և հաշվի առնելով, թե ինչ գործոններ պետք է բարելավվեն ապագա տարրական կրթության ուսուցիչների մաթեմատիկական վերապատրաստման բովանդակությունը և հեռավար ուսուցման ուսումնական նյութերը: Նշվում է, որ տեղեկատվական և կրթական միջավայրում տարածական հարաբերությունների և Երկրաչափական ձևերի ուսումնասիրության մեջ տարրական կրթության ապագա ուսուցիչների անկախ աշխատանքի կազմակերպման հարցերը կարևոր են և լուծման կարիք ունեն, դասավանդման մեթոդները փոխելու մշտական \ u200b \ u200bանհրաժեշտություն կա: բացի այդ, կրթական միջավայրում տարածական հարաբերությունների և Երկրաչափական ձևերի ուսումնասիրության մեջ տարրական կրթության ապագա ուսուցիչների անկախ աշխատանքի կազմակերպման հարցերը կարևոր են և պահանջում են Հաշվի են առնվում առցանց գործնական պարապմունքների ընթացքում ուսանողների ինքնուրույն աշխատանքի կազմակերպման ընթացքում ծագող խնդիրները, ուշադրություն է հրավիրվում դասերի անցկացման Հեռավար ձևի դրական և բացասական կողմերին և հետագա հետազոտությունների հեռանկարներին ՝ հեռավար ուսուցման պայմաններում ապագա տարրական կրթության ուսուցիչների մաթեմատիկական վերապատրաստման արդյունավետության բարձրացման համար: այս առումով, հաշվի են առնվում նաև ուսանողների կողմից հեռավար ուսուցման կազմակերպման և անցկացման մեթոդների կիրառման առանձնահատկությունները: Հատուկ ուշադրություն է դարձվում ապագա տարրական կրթության ուսուցիչների հեռավար ուսուցման իրականացմանը տարածական հարաբերությունների և երկրաչափական պատկերների միջոցով տեղեկատվական տեխնոլոգիաների օգտագործման միջոցով, որոնք նպաստում են ուսանողների ճանաչողական գործունեության ակտիվացմանը իրենց անկախ աշխատանքի ընթացքում: այս առումով կարևորվում է նաև տեղեկատվական տեխնոլոգիաների օգտագործումը, որոնք նպաստում են ուսանողների ճանաչողական գործունեության ակտիվացմանը:

References

Astryab A. M. Visual Geometry (laboratory method of presentation). First stage: Initial course of geometry. 6th edition. Moscow: Petrograd, State Publishing House, 1923. 160. (in Russ.)

Breskina L. V., Shuvalova O. I. Pedagogical conditions for obtaining distance learning experience by future mathematics teachers. Bulletin of KhNTU, 2018. No. 3(66), Vol. 1. pp. 223-231. (in Ukr.)

Bryukhan L. M. Using the electronic educational mathematical environment Geogebra (on the example of solving problems with parameters). Modern information technologies and innovative teaching methods: experience, trends, prospects (Ternopil, November 9-10, 2017), 2017. P. 66-71. (in Ukr.)

Decree of the President of Ukraine No. 928/2000 of July 31, 2000 "On measures to develop the national component of the global information network Internet and to ensure wide access to this network in Ukraine". Retrieved 24/09/2023. From: www.office-metodist.com.ua/ecommerce/resource,php?lan=ukr&id=306 (in Ukr.)

Distance technologies in education: a collection of scientific and methodological recommendations for the organization of education, training and development of participants in the educational process during quarantine / edited by Y. Burtseva, D. Maleev. Kramatorsk: Department of Information and Publishing, 2020. 95. Retrieved 24/09/2023. from http://cprppd.osv.org.ua/navchalnometodichni-posibniki-dlya-pedagogichnih-pracivnikiv-16-33-59-28-01-2021/ (in Ukr.)

Gorbatyuk R. M., Romanishyna L. M. Experimental model of distance learning for future specialists in higher education. Scientific Notes of Ternopil National Pedagogical University named after V. Hnatiuk. Series: Pedagogy. 2016. No. 2. P. 69-75. (in Ukr.)

Gusev V. A. Theory and methodology of teaching mathematics: psychological and pedagogical foundations. Moscow: Binom, 2014. 457. (in Russ.)

Kukharenko V. M., Bondarenko V. V. Emergency distance learning in Ukraine: a monograph. Kharkiv: City printing house, 2020. 409. (in Ukr.)

Law of Ukraine "On Education" No. 1060-XII, as amended on June 11, 2008. Retrieved 24/09/2023. From: http://www.osvita.org.ua/pravo/law_00/ (in Ukr.)

Law of Ukraine "On Higher Education" No. 2984-111, as amended on January 19, 2010. Retrieved 24/09/2023. From: http://www.osvita.org.ua/pravo/law 05/ (in Ukr.)

Mukoviz O. Features of the organization of distance learning in the system of continuing education of primary school teachers. Humanitarian Bulletin of the State Higher Educational Institution "Pereiaslav-Khmelnytskyi H. S. Skovoroda State Pedagogical University". Pedagogy. Psychology. Philosophy, 2013. 28(2), pp. 211-218. Retrieved 24/09/2023. From http://nbuv.gov.ua/UJRN/gvpdpu_2013_28_2_42. (in Ukr.)

Oleshko A. A., Rovnyagin O. V., Godz V. R. Improving distance learning in higher education in the context of pandemic restrictions. Public administration: improvement and development. 2021. № 1. Retrieved 24/09/2023. From http://www.dy.nayka.com.ua/?op=1&z=1936 (in Ukr.)

Order of the Ministry of Education and Science of Ukraine No. 293 of 07.07.2000 "On Establishment of the Ukrainian Center for Distance Education". Retrieved 24/09/2023. From: http://www.osvita.org.Ua/distance/pravo/Q 1 .html (in Ukr.)

Recent Trends in Higher Education and Lifelong Learning: Prospects for Ukraine. National Institute for Strategic Studies. December 2016. Analytical note. Retrieved 24/09/2023. From http://www.niss.gov.ua/catalogue/14/. (in Ukr.)

Sysoeva S. O. Problems of distance learning: pedagogical aspect. Continuing professional education: theory and practice, 2003, 3-4, 78-87. (in Ukr.)

The National Doctrine of Education Development in the 21st Century (approved by Presidential Decree No. 347/2002 of 17.04.02). Retrieved 24/09/2023. From: http://zakon.rada.gov.ua/cgibin/laws/main.cgi?nreg=347%2F2002 (in Ukr.)

Work curriculum of the discipline "Workshop on solving mathematical problems" for students majoring in 013 Primary Education / S. O. Skvortsova, Y. Hayevets. Odesa, 2022. 12. (in Ukr.)

Downloads

Published

2023-12-22

How to Cite

Իվանովա Կ. (2023). ՏԱՐՐԱԿԱՆ ԿՐԹՈՒԹՅԱՆ ԱՊԱԳԱ ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՏԱՐԱԾԱԿԱՆ ՀԱՐԱԲԵՐՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ԵՎ ԵՐԿՐԱՉԱՓԱԿԱՆ ՊԱՏԿԵՐՆԵՐԻ ՀԵՌԱՎԱՐ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԿԱԶՄԱԿԵՐՊՄԱՆ ՀԻՄՆԱԽՆԴԻՐՆԵՐԻ ՎԵՐԼՈՒԾՈՒԹՅՈՒՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 10(2), 201–207. https://doi.org/10.46991/ai.2023.2.201