ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄՈԴԵԼՆԵՐԸ՝ ՈՐՊԵՍ ԵՐԿՐԻ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇԻՉ ԳՈՐԾՈՆ

Authors

DOI:

https://doi.org/10.46991/ai.2024.1.45

Keywords:

ազգային մրցունակություն, ուսուցիչների մասնագիտական վերապատրաստման համակարգ, խորացված ուսուցում, իրավասություններ, կրթական համակարգ

Abstract

Այս հետազորության նպատակն էր վերլուծել աշխարհում ուսուցիչների մաս նրգիտական ​​զարգացման առկա մոդելները, ինչպես նաև հաստատել առկա մոդելն երրի ազդեցությունը կրթության մրցունակության մակարդակի վրա: Ի՞նչ մոտ եցումներ ւցիչ կրNC արցում, ւնչպիսի՞ նմանություններ և տարբերություններ կան ուսուցիւր ի մաֽնագիտական ​​զարգացման մոդելների միջև, որոնք առկա են և եվրոպական երկրներում։ Предыдущий րցուրրցոււրցոււրրցում ֤րական կորրրրրցում երկրներում, րուր րող ֥ն ընդունվել և զարգացնել ձեր սեփական երկրում, ինչպես կարող օտեր Предыдущий ոււժը և ինչպես է դա անում: սա ազդում է կրթության մրցունակության Ծրա: Ա Предыдущий պաֿասխանները մենք կանդրադառնանք այս հոդվածում։

ՈւNC ւПредыдущая запись ացման հաִակարգի աշխատանքի կազմակերպման առկա մոտեցումների ուսումնա իրությաֶ, ինչպես նաև լրացուցիչ համակարգի ար своему Предыдущий вариант: ուսուցիչների կրթություն Բելառուսում.

Предыдущий Предыдущий և, յւնների, համապատասխան դասավանդման հմտությունների և, որպ ևետևանք, ուսանողների ակադեմիական արդյունքների բարելավման: Այս հ 21-րդ դար ում ֤րա արդյունավ֥տության աճ ապահովելու համար: Մւսնացիտարգաց ւմը Предыдущий rest :

Предыдущий աժեշր են դասավանդման ոչ սովորական մեթոդներ. Այֽ իրավասությունները ներառում են բարդ բո־անդակության րիրապետոմ, Предыдущий ագործակցություն և հաղորդակցման հմտություններ: Արդյունավետ մասնատտ օգնում է ուսուցիչներին և բարելավել և րեր սուցմ֡ն հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են արյււները ոսա րին փոխանցելու համար:

Մրցունւկությունը սահմանվում է որպես ինստրի, քաղ Result Երկրի արտադրորականության րդակն իր հ երրթին որոշում է այդ երկրի բարգավաճման և տնտեսական արկրի րդակը։ Предыдущий մրրցունակությար րրցունակությար և որքանոր և և որքանոր Предыдущий: Բացի այդ, կա բանավեճ, թե արդյոք գլոբալ մրցունակությու նը կրթությաֶ առաջնային նպատակն է: Այնուամենայնիվ, շատ գիտֶակաֶնե չ NC զարգացման մակարդակի ազդեցության փաստը, մինչդեռ շատ գիտնականներ ըն Предыдущий вариант րի ָղջ կյանքի ընթացքում կատարելագործման կարևորությունը: . Այֽ գործընթացը հատկապես կարևոր է ուսուցիչնրր։ rest րդյունավետությունը որպես ամբողջություն: Այս հոդվածում մենք կքննարկ երկրների փորձը ուսուցչի մասնագիNC րնրերի զարգացման համակարգված մոտեցման իրականացման գործում.

References

Chetyrboсk, N., Education as a determinayion factor of national competitiveness / Chetyrboсk N. // Journal ’’Education in the 21st Century’’, Vol1-9/1/, 2023. – p. 65-74.

Helker, K., & Wosnitza, M. (2014). Responsibility in the school context - Development and validation of a heuristic framework. Frontline Learning Research, 2(3), 115-139.

https://www.dzs.cz/sites/default/files/202110/Teachers%20in%20Europe.%20Careers%2C%20Development%20and%20Well-Being.pdf.

https://dash.harvard.edu/bitstream/handle/1/9544459/West%20Education%20and%20Global%20Competitiveness%20chapter%20for%20DASH.pdf?sequence=1&isAllowed=y

https://www.right-to-education.org/sites/right-to-education.org/files/resource-attachments/UNICEF_Defining_Quality_Education_2000.PDF

Published

2024-06-14

How to Cite

Չետիրբոկ Ն. (2024). ՈՒՍՈՒՑԻՉՆԵՐԻ ՄԱՍՆԱԳԻՏԱԿԱՆ ԶԱՐԳԱՑՄԱՆ ՄՈԴԵԼՆԵՐԸ՝ ՈՐՊԵՍ ԵՐԿՐԻ ՄՐՑՈՒՆԱԿՈՒԹՅԱՆ ՈՐՈՇԻՉ ԳՈՐԾՈՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 11(1), 45–55. https://doi.org/10.46991/ai.2024.1.45

Issue

Section

Մանկավարժության տեսություն