ՀԱՅԱԼԵԶՈՒ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԱԴՐԲԵՋԱՆԵՐԵՆԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՐՈՇ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8154Keywords:
Ադրբեջաներեն, մեթոդ, հայալեզու լսարան, արևելագիտության ֆակուլտետ, կովկասագիտություն, ուսանող, դասընթաց, ուսումնական գործընթացAbstract
Չնայած հայալեզու լսարանում ադրբեջաներենի դասավանդումը չունի երկար տարիների պատմություն, սակայն կարող ենք պնդել, որ այն արդեն ունի հստակ մշակված ծրագիր ու մեթոդաբանություն։ Հաշվի առնելով մի շարք օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ գործոններ՝ հարկ է նշել նաև լեզվի ուսումնասիրման ռազմավարական նշանակությունը։ Ադրբեջաներենի դասավանդման մեջ գործածվում են զանազան մեթոդներ և տեխնոլոգիական լուծումներ, որոնց շնորհիվ լեզվի ուսուցումը տարբեր մասնագիտական ուղղվածություն ունեցող ֆակուլտետներում իրականացվում է միմյանցից հստակ տարբերվող մոտեցումներով և մեթոդներով։ Ոլորտում առկա անելիքները և խնդիրները լուծելու համար էլ առաջարկվում են կոնկրետ քայլեր, որի արդյունքում ադրբեջաներենի ուսուցումը կդառնա ավելի արդյունավետ, հագեցած և նպատակային։
References
Օգտագործված գրականության ցանկ
Աղայան Է., Պատմահամեմատական մեթոդը և նրա դերը լեզվաբանության մեջ, Տեղեկագիր Հայկական ՍՍՌ գիտությունների ակադեմիայի. հասարակական գիտություններ, N 11,
:
Մովսիսյան Լ., ԵՊՀ-ում ադրբեջաներենի դասավանդման խնդիրների և մեթոդների շուրջ,
Արևելագիտության հարցեր (17), Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2020, էջ 89-96:
Методика преподавания иностранного языка, учеб.пособие под. ред. Т.П. Леонтьевой, 3-е
издание,Минск, 2017.
Öztopçu K., Elementary Azerbaijani, Santa Monica, California. Istanbul 2003.
Zülfüqarlı S., Azәrbaycan dili, Bakı, 2009.
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.