ՀԱՅԱԼԵԶՈՒ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԱԴՐԲԵՋԱՆԵՐԵՆԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՐՈՇ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ

Authors

  • Լիլիթ Մովսիսյան Երևանի պետական համալսարան
  • Ամալյա Աղաջանեան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8154

Keywords:

Ադրբեջաներեն, մեթոդ, հայալեզու լսարան, արևելագիտության ֆակուլտետ, կովկասագիտություն, ուսանող, դասընթաց, ուսումնական գործընթաց

Abstract

Չնայած հայալեզու լսարանում ադրբեջաներենի դասավանդումը չունի երկար տարիների պատմություն, սակայն կարող ենք պնդել, որ այն արդեն ունի հստակ մշակված ծրագիր ու մեթոդաբանություն։ Հաշվի առնելով մի շարք օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ գործոններ՝ հարկ է նշել նաև լեզվի ուսումնասիրման ռազմավարական նշանակությունը։ Ադրբեջաներենի դասավանդման մեջ գործածվում են զանազան մեթոդներ և տեխնոլոգիական լուծումներ, որոնց շնորհիվ լեզվի ուսուցումը տարբեր մասնագիտական ուղղվածություն ունեցող ֆակուլտետներում իրականացվում է միմյանցից հստակ տարբերվող մոտեցումներով և մեթոդներով։ Ոլորտում առկա անելիքները և խնդիրները լուծելու համար էլ առաջարկվում են կոնկրետ քայլեր, որի արդյունքում ադրբեջաներենի ուսուցումը կդառնա ավելի արդյունավետ, հագեցած և նպատակային։

Author Biography

Լիլիթ Մովսիսյան , Երևանի պետական համալսարան

Բան․ գիտ․ թեկնածու, ասիստենտ

 

References

Օգտագործված գրականության ցանկ

Աղայան Է., Պատմահամեմատական մեթոդը և նրա դերը լեզվաբանության մեջ, Տեղեկագիր Հայկական ՍՍՌ գիտությունների ակադեմիայի. հասարակական գիտություններ, N 11,

:

Մովսիսյան Լ., ԵՊՀ-ում ադրբեջաներենի դասավանդման խնդիրների և մեթոդների շուրջ,

Արևելագիտության հարցեր (17), Երևան, ԵՊՀ հրատ., 2020, էջ 89-96:

Методика преподавания иностранного языка, учеб.пособие под. ред. Т.П. Леонтьевой, 3-е

издание,Минск, 2017.

Öztopçu K., Elementary Azerbaijani, Santa Monica, California. Istanbul 2003.

Zülfüqarlı S., Azәrbaycan dili, Bakı, 2009.

Downloads

Published

2022-07-21

How to Cite

Մովսիսյան Լ., & Ամալյա Աղաջանեան. (2022). ՀԱՅԱԼԵԶՈՒ ԼՍԱՐԱՆՈՒՄ ԱԴՐԲԵՋԱՆԵՐԵՆԻ ԴԱՍԱՎԱՆԴՄԱՆ ՄԵԹՈԴԱԿԱՆ ՈՐՈՇ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԻ ՇՈՒՐՋ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 122–130. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.8154

Issue

Section

Դասավանդման մեթոդիկա