ՀՈԼՈՎԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՅՈՑ ԵՎ ՌՈՒՍԱՑ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԶՈՒԳԱԴՐՈՒԹՅԱՄԲ
DOI:
https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.7853Keywords:
մայրենի լեզու,, միջառարկայական կապ,, լեզվաբանություն,, օտար լեզուներ, քերականական կարգAbstract
Առաջնորդվելով մայրենի լեզվի ուսուցման կառուցողական հիմունքներով՝ մեր աշխատանքային գործունեության ընթացքում անընդհատ կարևորում ենք միջառարկայական կապերը, որոնք պտտվում են լեզվաբանության շուրջ, քանի որ բոլոր գիտակարգերի, այդ թվում նաև օտար լեզուների իմացությունը հենվում է մայրենի լեզվի իմացության վրա: Ժամանակակից դպրոցի հայոց լեզվի դասագրքերում միջառարկայական կապերի բացահայտման վերաբերյալ վարժությունները սակավաթիվ են, իսկ օտար լեզուներին առնչվող, լեզուների միջև գոյություն ունեցող կապերը բացահայտող վարժություններն իսպառ բացակայում են: «Զուգադրություն» ռազմավարության միջոցով աշակերտներին հնարավորություն տալ տեսանելիորեն՝ համեմատության մեջ վերլուծել հոլովի քերականական կարգի հիմնական հարաբերությունները հայերենում և ռուսերենում:
Այսպիսով՝ աշակերտները կիմաստավորեն սեփական խոսքը՝ զուգորդելով դպրոցական փորձառությունն իրենց առօրյա կյանքին և օտարերկրացիների հետ շփումներում կլինեն ավելի ազատ:
Downloads
Published
How to Cite
Issue
Section
License
Copyright (c) 2022 Education in the 21st Century
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial 4.0 International License.