ՀՈԼՈՎԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՅՈՑ ԵՎ ՌՈՒՍԱՑ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԶՈՒԳԱԴՐՈՒԹՅԱՄԲ

Authors

  • Կարինե Ամիրխանյան Լոռու մարզի Թեղուտ գյուղի դպրոց

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.7853

Keywords:

մայրենի լեզու,, միջառարկայական կապ,, լեզվաբանություն,, օտար լեզուներ, քերականական կարգ

Abstract

Առաջնորդվելով մայրենի լեզվի ուսուցման կառուցողական հիմունքներով՝ մեր աշխատանքային գործունեության ընթացքում անընդհատ կարևորում ենք միջառարկայական կապերը, որոնք պտտվում են լեզվաբանության շուրջ, քանի որ բոլոր գիտակարգերի, այդ թվում նաև օտար լեզուների իմացությունը հենվում է մայրենի լեզվի իմացության վրա: Ժամանակակից դպրոցի հայոց լեզվի դասագրքերում միջառարկայական կապերի բացահայտման վերաբերյալ վարժությունները սակավաթիվ են, իսկ օտար լեզուներին առնչվող, լեզուների միջև գոյություն ունեցող կապերը բացահայտող վարժություններն իսպառ բացակայում են: «Զուգադրություն» ռազմավարության միջոցով աշակերտներին հնարավորություն տալ տեսանելիորեն՝ համեմատության մեջ վերլուծել հոլովի քերականական կարգի հիմնական հարաբերությունները հայերենում և ռուսերենում:

Այսպիսով՝ աշակերտները կիմաստավորեն սեփական խոսքը՝ զուգորդելով դպրոցական փորձառությունն իրենց առօրյա կյանքին և օտարերկրացիների հետ շփումներում կլինեն ավելի ազատ:

Author Biography

Կարինե Ամիրխանյան, Լոռու մարզի Թեղուտ գյուղի դպրոց

ուսուցիչ

Downloads

Published

2022-07-21

How to Cite

Ամիրխանյան Կ. (2022). ՀՈԼՈՎԱԿԱՆ ԿԱՐԳԻ ԻՆՏԵԳՐՎԱԾ ՈՒՍՈՒՑՄԱՆ ԱՌԱՆՁՆԱՀԱՏԿՈՒԹՅՈՒՆՆԵՐԸ ՀԱՅՈՑ ԵՎ ՌՈՒՍԱՑ ԼԵԶՈՒՆԵՐԻ ԶՈՒԳԱԴՐՈՒԹՅԱՄԲ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 57–62. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.7853

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն