ՌԱԶՄԱԿԱՆ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ ՌՈՒՍԱՑ ԼԵԶՎԻ ՝ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԵՐԻՆ

Authors

  • Աննա Խիզանցյան Երևանի պետական համալսարան

DOI:

https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.7875

Keywords:

Ռուսերենը որպես օտար լեզու, ռազմական բառապաշար, զինվորական տերմինաբանություն,, ռուսաց լեզուն Հայաստանում, , ռուսերեն բառապաշարը որպես օտար լեզու, ավիացիոն բառապաշար:

Abstract

Հայաստանում ռուսերենը մի լեզու է, որն արդյունավետ հաղորդակցություն է ապահովում Սփյուռքի ներկայացուցիչների հետ, այն նաև հետխորհրդային տարածքի երկրների բնակիչների հետ շփման միջոց է, համախմբող դեր է կատարում միջմշակութային հարաբերությունների զարգացման գործում: Բացի նշվածից, առկա գրականության մի մասը, եւ գեղարվեստական, եւ գիտական, եւ հատուկ, ռուսերեն լեզվով: Հենց այդ պատճառով էլ ռուսաց լեզուն, չնայած այն բանին, որ Հայաստանում ունի օտար լեզվի կարգավիճակ, այնուամենայնիվ պարտադիր է և դպրոցում, և բուհում [4], [8] ։
Ռուսաց լեզվի ուսուցման պահանջարկը տարեցտարի աճում է ։ Դրա պատճառը դիվանագիտական և տնտեսական հարաբերությունների զարգացումն է, Ռուսաստանի և հետխորհրդային տարածքի պետությունների հետ համագործակցության ընդլայնումը ։ Պայմանավորված նրանով, որ Ռուսաստանը հանդիսանում է Հայաստանի ռազմավարական գործընկերն ու դաշնակիցը, համագործակցության շրջանակները, համապատասխանաբար, ավելի են ընդլայնվում ու ռազմական ոլորտում եւ անվտանգության ոլորտում։

Author Biography

Աննա Խիզանցյան, Երևանի պետական համալսարան

Բան․ գիտ․ թեկնածու

References

Список использованной литературы

Анисина Ю.В., Развитие профессионально ориентированного обучения русскому языку

как иностранному в военных вузах России //Наука и Школа, № 3, Педагогические технологии,

– с. 133-140.

Давыдова С.А., Обучение военной терминологии на занятиях по РКИ //Материалы XII

Международной научно-практической конференции «Актуальные проблемы гуманитарных и

социально-экономических наук», № 13, 2019. – с. 23-24.

Зверев С.Э., Обучение владению военной лексикой и терминологией курсантов военных

вузов //Известия Российского государственного педагогического университета им. А.И. Герцена:

Педагогика. – СПб., 2009. – с. 176-179.

Золян С.Т., Акопян К.С., Русский язык в Армении: история и современный статус

//Сборник научных статей «Десятая юбилейная годичная научная конференция»: Социальногуманитарные науки, Часть III. – Ер.: Изд-во РАУ, 2016. – с. 373-382.

Исаева Л.Р., Шестакова Е.В., Введение военно-профессиональной лексики на занятиях по

русскому языку как иностранному //Вестник Костромского государственного университета. Серия:

Педагогика. Психология. Социокинетика, № 2, 2019 – с. 173-177.

Ковалева А.В., Этапы работы с лексикой при обучении РКИ //Вестник ВГУ. Серия:

лингвистика и межкультурная коммуникация, 2013, № 2. – с. 230-231.

Колесникова А.Ю., Торосян С.Г., Особенности изучения военной терминологии по

иностранному языку в военном вузе //Научно-методический электронный журнал «Концепт». –

– № 24. – 0,4 п.л. – URL: http://e-kon-cept.ru/2017/470274.htm.

Матевосян Л.Б., Русский язык в образовательном пространстве Армении: вчера, сегодня,

завтра //Русский язык в Армении, Выпуск № 3, 2016. – с. 18-22.

Сычёва Л.В., Особенности работы с лексикой при изучении РКИ //Научный вестник

Воронежского государственного архитектурно-строительного университета. Лингвистика и

межкультурная коммуникация, Выпуск №2 (25), 2017. – с. 25-29.

Published

2022-07-21

How to Cite

Խիզանցյան Ա. (2022). ՌԱԶՄԱԿԱՆ ԲԱՌԱՊԱՇԱՐԻ ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ ՌՈՒՍԱՑ ԼԵԶՎԻ ՝ ՈՐՊԵՍ ՕՏԱՐ ԼԵԶՎԻ ԴԱՍԵՐԻՆ. Կրթությունը 21-րդ դարում, 7(1), 96–106. https://doi.org/10.46991/educ-21st-century.v7i1.7875

Issue

Section

Ուսուցում և դաստիարակություն